۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۴۲

فرمانده سپاه صاحب الزمان (ع):

رهبری هیچ گونه ترسی از هیمنه پوشالی جهان غرب ندارد

رهبری هیچ گونه ترسی از هیمنه پوشالی جهان غرب ندارد

اصفهان - فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان (عج) گفت:اقامه نمازجمعه این هفته تهران توسط مقام معظم رهبری نشان می‌دهد که رهبری هیچ گونه ترسی از هیمنه پوشالی جهان غرب بخصوص اسرائیل و آمریکا ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجتبی فدا شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت توسط رژیم جعلی صهیونیستی از جمله سیدحسن نصرالله دبیرکل فقید حزب الله لبنان و سردار نیلفروشان معاون عملیات سپاه و یاران وی، اظهار کرد: جبهه مقاومت طراحی و اجرای آن به عهده خود آنها هست.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران رکن اصلی محور مقاومت است و باید در این راه ایستادگی کرد و مسئولان و رهبران محور مقاومت حمایت و دفاع کرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان با بیان اینکه نعمت رهبری از آن نعمت‌هایی که خداوند به ملت شهیدپرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی داده است، تصریح کرد: مدیریت با تدبیر و هوشمندانه رهبر انقلاب اسلامی با هیچکدام از رهبران دنیا قابل قیاس نیست.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در شرایط بسیار سخت تا کنون مملکت را در مقابل دشمنان نجات داده‌اند.

وی خاطرنشان ساخت: اقامه نمازجمعه این هفته تهران توسط مقام معظم رهبری نشان می‌دهد که رهبری هیچ گونه ترسی از هیمنه پوشالی جهان غرب بخصوص رژیم جنایتکار صهیونیستی و آمریکای خونخوار ندارد.

سردار فدا با بیان اینکه باید با دشمنان مرزبندی کرد، گفت: به برکت خون شهدا و مردم همیشه صحنه ایران اسلامی اتحاد و همدلی در داخل کشور در برابر یاوه گویی های دشمنان وجود دارد.

وی با بیان اینکه شهید سیدحسن نصرالله نزدیک به ۳۲ سال عمر خود را در راه مقاومت و دفاع از مردم لبنان و اسلام در برابر تجاوزات رژیم‌صهیونیستی سپری کرد، تصریح کرد: اسرائیل امروز در باتلاقی گیر کرده که در هر صورت به مرگ وی انجامیده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان با تاکید بر اینکه نابودی رژیم‌صهیونیستی را به زودی رقم خواهیم زد، بیان داشت: شهید سیدحسن نصرالله مقلد و پیرو مقام معظم رهبری بود و با رفتن او هیچ خللی در بدنه اصلی فعالیت‌های حزب الله وارد نخواهد شد و برعکس نسبت به گذشته در برابر تجاوزات و اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی بیشتر فعال‌تر خواهد بود.

وی تاکید کرد: امروز جبهه مقاومت به تبیین و به حمایت‌های شما مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی نیاز دارد.

کد خبر 6245148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha