۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۳۲

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

انتصابات در استان همدان باید به صورت تخصصی باشد

انتصابات در استان همدان باید به صورت تخصصی باشد

همدان- نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: استان همدان سیاسی کاری برنمی‌دارد و باید نگاه در انتصابات و عزل و نصب‌ها به صورت تخصصی و کارشناسی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی شامگاه چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه استاندار همدان، وعده صادق را نشانه این دانست که جمهوری اسلامی پشتوانه مستضعفین عالم است و اظهار کرد: مدیران باید بدانند که آنچه ماندنی است، خدمت به مردم و تلاش برای حل مشکلات آنها است.

وی با اشاره به اینکه استان همدان به تعبیر رهبری دارالمجاهدین است، ادامه داد: بوعلی سینا مظهر عقلانیت، باباطاهر مظهر عرفان است، این شهر در خود عقل و عرفان را گره زده است.

شعبانی موثقی در ادامه، تصریح کرد: صنعت اول استان همدان را کشاورزی و صنعت دوم را گردشگری دانست و در این زمینه به موضوع آب اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه در بحث گردشگری در دولت سیزدهم موضوع ثبت جهانی هگمتانه به انجام رسید، افزود: در موضوع گردشگری هنوز به جایگاه خود در سطح ملی نرسیده‌ایم و حال با توجه به جهانی شدن هگمتانه نیاز است تا برنامه ریزی‌های مناسبی در این عرصه دنبال گردد.

وی مطالبه مردم همدان از استاندار را شامل موضوع مسکن، اشتغال و زیرساخت‌های مناسب دانست و افزود: چنانکه ریاست جمهوری نیز بر مقوله اقدامات کارشناسی تاکید دارند، باید اقدامات در استان همدان نیز به نحو کارشناسی دنبال شود.

امام جمعه شهر همدان با اشاره به تصویب سند جامع فرهنگی استان همدان، از مشکلات در ساختارهای اداری و حقوقی کشور سخن گفت.

وی با تاکید بر اینکه توزیع قدرت سیاسی در استان‌ها باید انجام شود، خواستار پیش روی اقدامات فراتر از ساختارها شد و گفت: باید از تجربیات جدید بهره برد.

نماینده ولی فقیه با اشاره به معطل ماندن طرح جامع شهر همدان، ادامه داد: استان همدان سیاسی کاری برنمی‌دارد، و باید نگاه در انتصابات و عزل و نصب‌ها به صورت تخصصی و کارشناسی باشد.

شعبانی موثقی در پایان خواستار ورود بخشی نگرانه استاندار همدان به تمامی موضوعات دارای اولویت استان شد.

کد خبر 6245185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha