۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۰۷

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان:

موشک‌های ایران آبروی رژیم صهیونیستی و آمریکا را برد

موشک‌های ایران آبروی رژیم صهیونیستی و آمریکا را برد

اردستان-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: باران موشک‌های ایران آبروی رژیم صهیونیستی، آمریکا و تمام تجهیزات آنان را برد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار روح الله صنعتکار شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت، اظهار داشت: در اتفاقات اخیر برای به شهادت رساندن شهید نصرالله هزینه را از قبل عربستان پذیرفته بود و آمریکا شیطانی بزرگی است که تمام نیروها را تجمیع کرده و از آنان علیه جبهه انقلاب استفاده می‌کند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی به هیچ عنوان قادر به نبرد زمینی نیست و به همبن دلیل که احساس ذلت و شکست می‌کنند اقدام به ترور می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان تصریح کرد: سه روش در سیاست نظامی رژیم صهیونیستی است که یک روش کودک‌کشی و قتل عام زنان است و جمعیت بسیاری در غزه با بمب و توپخانه کشته شدند.

صنعتکار خاطرنشان کرد: روش دوم رژیم صهیونیستی ترور است و کشتن آدم‌ها را به صورت آکادمیک در دانشگاه‌های خود همراه با روش ترور آموزش می‌دهند و سومین روش نیز تخریب است که ۸۰ درصد خانه‌های غزه را خراب کردند.

وی بیان کرد: رهبر انقلاب در بیانات خود بر عزاداری برای سید حسن نصرالله تاکید کرده و سید حسن نصرالله در وصیت نامه خود بر پیروی از رهبری تاکید می‌کند.

فرمانده سپاه اردستان با اشاره به عملیات موشکی شب گذشته، ادامه داد: عملیات وعده صادق ۲ سه مرحله داشت، ۲۵ تا ۳۰ نفر از عوامل افسر رژیم صهیونیستی کشته شدند و تمام دستگاه‌های اطلاعاتی و عملیاتی تل آویو را مشغول خود کرد.

صنعتکار بیان کرد: معاون وزیر جنگ این رژیم گفته که دیگر اسرائیل جای زندگی نیست، باران موشک‌های ایران آبروی رژیم صهیونیستی، آمریکا و تمام تجهیزات آنان را برد.

وی تصریح کرد: در عملیات شب گذشته تعدادی از پایگاه‌های نظامی و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نابود شد و موشک‌های نقطه زن فتاح و عماد از شش استان شلیک شد

کد خبر 6245215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha