حماس فراخوان داد/ تظاهرات گسترده ضد جنگ علیه اشغالگران

حماس فراخوان داد/ تظاهرات گسترده ضد جنگ علیه اشغالگران

حماس در بیانیه‌ای امت اسلامی و عربی و همه آزادگان جهان را به مشارکت گسترده در تظاهرات‌ها و فعالیت‌های جمعه «توقف جنگ علیه فلسطین و لبنان» فراخواند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در فراخوانی خواستار تظاهرات گسترده مسلمانان در حمایت از فلسطین و لبنان شد.

العهد لبنان چهارشنبه شب گزارش داد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس طی بیانیه‌ای مسلمانان آزاده در سرتاسر جهان را برای برگزاری تظاهرات پرشور روز جمعه برای دفاع از فلسطین و لبنان فراخواند.

بر پایه این گزارش، حماس با صدور این بیانیه همه آحاد امت اسلامی و عربی و آزادگان جهان را به مشارکت گسترده در تظاهرات‌ها و فعالیت‌های جمعه «توقف جنگ علیه فلسطین و لبنان» فراخواند.

در این بیانیه آمده است که تکلیف هر انسان آزادی‌خواه است که در مقابل جنایات دشمن صهیونیستی ضد غیرنظامیان و جنایات جنگی با تسلیحات ممنوعه بین‌المللی و نقض فاحش قوانین بین‌الملل و حقوق بشر توسط این رژیم قیام کند.

حماس همچنین از حامیان آرمان آزادی فلسطین خواست به فعالیت‌های همبستگی مردمی و تظاهرات‌های خشم خود ادامه داده و در جمعه توقف جنگ علیه فلسطین و لبنان مشارکتی چشمگیر و گسترده داشته باشند.

این جنبش در این بیانیه خواسته است که حامیان قدس شریف به برملا ساختن جنایات دشمن صهیونیستی و انداختن نقاب از چهره زشت این رژیم و فشار بر دولت‌ها جهت قطع روابط با آن اقدام کنند.

کد خبر 6245236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha