۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۰۷

فرماندار شهریار:

گروه های مردمی و خیرین باید به حوزه سالمندان ورود کنند

گروه های مردمی و خیرین باید به حوزه سالمندان ورود کنند

شهریار ـ فرماندار ویژه شهریار گفت:جهت ارائه خدمات هر چه بیشتر به سالمندان نیازمند ورود گروه های مردمی و خیرین به این حوزه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر علیرضا فاتحی نژاد در بازدید از مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان حدیث عشق که با حضور زهرا بیگم موسوی سرپرست اداره بهزیستی شهریار، سجاد برنجی شهردار صباشهر و جمعی از مسئولان شهریار برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: بهزیستی شهریار در حوزه سالمندان اقدامات خوبی انجام داده اما لازم است که جهت ارائه خدمات بیشتر گروهای مردمی و خیرین نیز به تلاشگران مجموعه بهزیستی کمک کنند تا خدمات بهتری در راستای اسکان سالمندان، تغذیه و موضوعات بهداشتی و درمانی که یکی از موضوعات مهم در این رابطه است اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: قطعاً دولت نمی‌تواند به تنهایی همه این امور را انجام دهد اما با حضور مردم می‌توانیم کارهای بزرگ را انجام دهیم و یکی از کارهایی خیرخواهانه و خداپسندانه هم همین موضوع است.

فرماندار شهریار گفت: امروز توفیق شد که به مجموعه سالمندان حدیث عشق مراجعه کنیم، این مرکز خدمات خوبی به سالمندان تحت نظر اداره بهزیستی شهریار ارائه می‌دهد.

زهرا بیگم موسوی سرپرست اداره بهزیستی نیز در حاشیه این مراسم گفت: هفته سالمندان برای تکریم و عزت مندی سالمندان در نظر گرفته شده است و امسال با شعار سالمندی فعال، فردایی بهتر است و با توجه به اینکه کل جهان رو به سالمندی است و کشور ما از این قضیه مستثنا نیست نیاز است سالمندی بهتری برای این عزیزان شکل بگیرد و با آموزش مهارت‌های مختلف باعث عزت مندی، اقتدار و بهتر زندگی کردن این افراد باشیم.

کد خبر 6245825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha