۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۸

امام جمعه آسمینون:

سقوط اسرائیل غاصب وعده حقی که به زودی محقق خواهد شد

سقوط اسرائیل غاصب وعده حقی که به زودی محقق خواهد شد

منوجان- امام جمعه بخش آسمینون(نودژ) گفت:سقوط اسرائیل غاصب وعده حقی است که به زودی محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی کریمی در خطبه‌های نماز جمعه بخش آسمینون (نودژ) گفت: موشک باران موفق و حمله قاطعانه سپاه پاسداران و نیروهای نظامی به مواضع نظامی، امنیتی و مراکز راهبردی رژیم اشغالگر قدس در عملیات وعده صادق ۲ موجی از شادی و غرور را درامت اسلامی برانگیخت و جمهوری اسلامی ایران در دفاع از خود و مظلومان هر تجاوزی را قاطعانه پاسخ خواهد داد.

وی، افزود: ایران وعده صادق ۲ را در چشم اسرائیل فرو کرد تا سرمستی دشمن به هوشیاری تبدیل شود و با زدن اسرائیل به آمریکایی‌ها فهماند که در برابر حملات احتمالی جمهوری اسلامی به معنای واقعی کلمه بی دفاع خواهند ماند.

وی با بیان اینکه هیچ سیستم پدافندی که بتواند جلوی انبوه موشک‌های ایرانی را بگیرد وجود ندارد، گفت: اگر می‌توانستند در عملیات وعده صادق ۲ این کار را می‌کردند و پایگاه‌های آمریکا در اربیل، قطر، بحرین، کویت، به همان اندازه بی دفاع هستند که در پایگاه نواتیم بود.

کریمی با اشاره به اینکه قدرت‌های استعمارگر با فرد و افراد طرف نیستند، بلکه با ملت طرف هستند، افزود: آنها بدانند که ایران ملتی دارد که خط انقلاب خودش را شناخته و نمی‌توانید جلو این ملت بایستد و سقوط اسرائیل غاصب وعده حقی است که به زودی محقق خواهد شد.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی بیان نمود: نیروی انتظامی در خدمت مردم در کنار مردم هستند و مردم ما باید به این نیروها افتخار کنند و به آنها اعتماد کنند.

امام جمعه آسمینون (نودژ) با تبریک ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی اظهار کرد: در بین امام زادگان انقلابی عصر ائمه شخصیت نام دار حضرت عبدالعظیم حسنی به تعبیر رهبر انقلاب ستاره درخشان از خاندان پیامبر (ص) است.

حجت الاسلام کریمی با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله گفت: شهادت به عنوان زیباترین ارزش‌های انسانی یعنی نثار برترین و محبوب ترین سرمایه دنیوی انسان است که در راه آرمان‌ها و اهداف الهی کشته می‌شود و خداوند متعال هم در پاسخ به این ایثار و گذشت بزرگ، حضور، یاد و فکر او را در ملتش تداوم می بخشد و آرمان او زنده می‌ماند.

وی خاطر نشان کرد: فیض شهادت حق مسلم سید مقاومت بود در حقیقت سید به آرزوی دیرینه اش رسید.

وی تصریح کرد: هرچند امروز داغ سید بر قلب مبارک امام اسلام و نایب برحق او و امت اسلامی به مثابه روز داغ حضرت حمزه برای رسول اکرم (ص)، داغ مالک اشتر برای امیرالمومنین (ع) و داغ قمر بنی‌هاشم برای سیدالشهدا (ع) سخت بود، اما این شهادت در فضای مدرسه ربوبی خداوند متعال رخ داده است.

کریمی افزود: این شهادت بشارت الهی است و بدون شک در ادامه شاهد بالندگی بیشتر مقاومت خواهیم بود.

کد خبر 6246203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha