۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۰

امام جمعه عسلویه:

زیست‌بوم روستاها در عمران و توسعه حفظ شود

زیست‌بوم روستاها در عمران و توسعه حفظ شود

بوشهر- امام جمعه عسلویه گفت: زیست‌بوم روستاها در عمران و توسعه حفظ شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه با تبریک و تسلیت شهادت مجاهد کبیر شهید سیدحسن نصرالله اظهار کرد: حضرت امام خمینی (قدس سره) در پیام حج سال ۱۳۶۶ حج جمعه خونین از «حزب الله لبنان» به صراحت نام بردند و آن را بالاترین حجت الهی برای جهاد علیه متجاوزان و نفی سکوت و مماشات در برابر آنان، قلمداد کرده است.

وی اضافه کرد: مقاومت حزب الله و پیروزی‌های افتخارآفرین آن ثابت کرد که اولاً راه رهایی، جنگ و مقاومت مسلحانه علیه اسرائیل است و این راه قطعاً به پیروزی خواهد انجامید و عملاً نیز انتفاضه اسلامی ملت فلسطین با الهام از حزب‌الله و تأثیرپذیری از مقاومت اسلامی لبنان برافروخته شد.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: فرمان اخیر رهبر انقلاب خطاب به همه مسلمانان برای کمک به مردم لبنان را نوعی «حکم جهاد» برای مبارزه با کافران است. بر اساس حکم رهبر انقلاب، ایران به‌عنوان کشوری مسلمان باید در کنار برادران مسلمانش، از حیثیت لبنان دفاع به‌عمل آورد و این یعنی، تجلی اتحاد مضاعف در محور مقاومت.

وی خاطرنشان کرد: باید مراقب عملیات روانی دشمن پس از ترور سید مقاومت باشیم؛ عملیات روانی برای خط تضعیف و هراس‌افکنی، خط تفرقه و گسل‌سازی، خط تخریب و وارونه‌نمایی
به شیطان نمی‌توان اعتماد کرد.

محمدی با تبیین چرایی عدم اعتماد به آمریکا از نگاه امام خامنه‌ای تاکید کرد: از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، این دشمنی اساساً به ماهیت استقلال‌طلبانه جمهوری اسلامی برمی‌گردد.

وی تصریح کرد: خون سیدحسن نصرالله ملت‌ها را بیدار می‌کند؛ همان‌طور که بعد از شهادت سید عباس موسوی، سید حسن نصرالله پرچم حزب‌الله را بلند کرد.

امام جمعه عسلویه با اشاره به تکلیف نظام رسانه‌ای جبهه مقاومت و ایران افزود: برجسته‌سازی تداوم عملیات‌های حزب‌الله، روایت‌سازی از استحکام سازمانی حزب الله، تصویرسازی مقتدرانه از شیعیان لبنان، استقبال از دبیرکل جدید حزب الله لبنان، انتقاد از سازمان ملل و آمریکا باید دنبال شود.

وی با تبریک عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ سپاه مقتدر و ارتش قهرمان و نیروهای مسلح جان برکف تاکید کرد: این عملیات بعد از صبر حساب شده و خویشتنداری استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در قبال جنایت‌های رژیم خون آشام صهیونیستی در به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه و شهادت رساندن سید و پرچمدار جبهه مقاومت سید حسن نصرالله و سردار سرفراز اسلام شهید نیلفروشان، حجت را بر ضرورت تنبیه اسرائیل تمام کرد.

محمدی خاطرنشان کرد: سرخی سیلی جمهوری اسلامی همچنان بر صورت رژیم منحوس خواهد ماند و صدایی که از سیلی پهلوان افکن سپاه در گوش نتانیاهو پیچیده، او را از تجاوز و تعدی به خاک سرزمین ما بازخواهد داشت.

وی گفت: عملیات وعده صادق ۲ را می‌توان پاسخی مناسب، به جا و اقناع کننده به مطالبه اقشار مختلف مردم ایران و جبهه مقاومت قلمداد کرد. بازتاب منطقه‌ای و جهانی آن برای کشورهای اسلامی و عربی است که از آنها انتظار می‌رود در ترکیب امت اسلامی، خشم و رنج ملت‌های مظلوم و تحت تجاوز در فلسطین و لبنان را دریابند

امام جمعه عسلویه با تبریک روز و هفته نیروی انتظامی تاکید کرد: بنا بر ماده ۳ ادغام نیروهای انتظامی، هدف از تشکیل این نیرو، استقرار نظم و امنیت، تأمین آسایش عمومی و فردی، نگهبانی و پاسداری از اسلام در چارچوب این قانون است. امنیت، ره آورد فعالیت‌های نیروی جان بر کف انتظامی است.

وی با تقدیر از تلاش‌های فرماندهی و نیروهای انتظامی شهرستان عسلویه بیان کرد: ضمن تقدیر از فرماندهی انتظامی استان می‌خواهیم نگاه ویژه به انتظامی شهرستان ویژه عسلویه داشته باشند.

وی با اشاره به روز روستا و عشایر افزود: سعی شود زیست‌بوم روستاها در عمران و توسعه حفظ شود.

کد خبر 6246421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha