۱۴ مهر ۱۴۰۳، ۸:۰۶

گفت‌وگوی مهر؛

زباله‌دان تاریخ بی‌صبرانه انتظار رژیم صهیونیستی را می‌کشد

زباله‌دان تاریخ بی‌صبرانه انتظار رژیم صهیونیستی را می‌کشد

بندرعباس- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی با اشاره روند رو به زوال رژیم اشغالگر قدس، گفت: زباله‌دان تاریخ بی‌صبرانه انتظار رژیم صهیونیستی را می‌کشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیرزاد حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق ۲» اظهار کرد: جهان استکبار عادت دارد که خود را یکه‌تاز در تمام مسائل بداند، آن‌ها اقتصاد جهانی را آلوده به تصمیمات خود کرده و ملت‌های آزاده جهان را از این طریق تحت تسلط قرار می‌دهند و در حوزه نظامی و تسلیحاتی نیز همین نگاه را حاکم کرده‌اند و قد علم کردن قدرت جدیدی را بر نمی‌تابند و تلاش می‌کنند کشورهای مختلف را در همه ابعاد وابسته نگه دارند.

جمهوری اسلامی ایران برای قوی‌تر شدن محور مقاومت تلاش می‌کند

وی افزود: منطق انقلاب اسلامی ایران و محور مقاومت به دنبال وابسته نگه‌داشتن کشورها، دولت‌ها و ملت‌ها نیست بلکه تلاش می‌کند همه کشورهایی که در محور مقاومت نقش بازی می‌کنند بتوانند رشد داشته باشند و قوی‌تر شوند، نمونه واضح این نگاه را مردم می‌توانند در یمن ببینند که امروز خودشان قادر هستند پیشرفته‌ترین تسلیحات دفاعی را تولید کرده و در برابر جهان استکبار قد علم کنند.

در برابر دشمن نباید ثانیه‌ای عقب‌نشینی کرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به هیچ دنبال جنگ افروزی نیست اما در برابر دشمنی که منطق و هویتش شناور در زور، تزویر، خون و نفاق است نباید ثانیه‌ای عقب نشینی کرد چرا که آن‌ها با خویشتنداری، توهم را بر خود غالب دیده و دست به جنایات جدیدی می‌زنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی تاکید کرد: عملیات «وعده صادق ۲» تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود و در بهترین زمان و به بهترین شکل اجرا شد و در نقطه مقابل نیز رژیم اشغالگر قدس هیچ گونه جرأتی برای پاسخ به جمهوری اسلامی ایران ندارد چرا که خطای آن‌ها به معنای پایان راه برای رژیم صهیونیستی خواهد بود.

زباله‌دان تاریخ بی‌صبرانه انتظار رژیم صهیونیستی را می‌کشد

وی ادامه داد: زباله‌دان تاریخ بی‌صبرانه انتظار رژیم صهیونیستی را می‌کشد تا این غده سرطانی و چرکین نیز از میان سلول‌های پاک جهان اسلام پاک شود و منطقه و جهان بتواند نفس راحتی بکشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی، رژیمی کاملاً وابسته به استکبار است و اگر حمایت کشورهای غربی و همراهی کشورهای مرتجع منطقه را از آن‌ها بگیریم هیچ شانسی برای بقا نخواهند داشت ولو اینکه با حمایت آن‌ها نیز شانسی برای بقا ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی شهید «سید حسن نصرالله» را علمدار محور مقاومت بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: همانطور که راه حاج قاسم بعد از شهادتشان بدون رهرو نماند و خون مبارک او ابعاد جدیدی از معادلات در منطقه را باز کرد و هیمنه پوشالی آمریکا را شکست، خون شهید «سید حسن نصرالله» هم موجب خواهد شد که رژیم صهیونیستی دیگر نتواند روی پای خود بایستد.

کد خبر 6246662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha