۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۷

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین خبر داد؛

تئاتر شهر روزهای پررونقی را می گذراند

تئاتر شهر روزهای پررونقی را می گذراند

قزوین- رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین گفت: مجموعه تئاتر شهر در این شش ماه گذشته پر رونق بوده است و شاهد حضور هنرمندان از طیف ها و سلیقه های مختلف بوده ایم .

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم اللهیاری صبح یکشنبه در جلسه تلفیق سه کمیسیون فرهنگی، املاک و بانوان شورای شهر قزوین با اشاره به حضور میلیونی وحماسی مردم درجمعه نصر و اقامه نماز جمعه به امامت ولی امر مسلمین جهان اظهار کرد: اینکه مقام معظم رهبری درچنین شرایط زمانی حساسی تصمیم گرفتند در فضایی همانند مصلای تهران مراسم بزرگداشتی برای سید مقاومت برگزار کنند و نماز جمعه نصر را اقامه کنند حکایت از درایت و شجاعت ایشان وهمچنین نشان از این ایستادن وی در خط مقدم داشت.

وی افزود: مقام معظم رهبری با حضور پراقتدارو با صلاحبت همراه با آرامش خود نشان دادند که پناهگاه مردم ایران هستند.

وی همچنین از اقدام به موقع سازمان زیباسازی شهرداری در فضاسازی شهری به مناسبت شهادت سید حسن نصراله قدردانی کرد.

اللهیاری با اشاره به اقدامات انجام شده در مجموعه تئاتر شهر در استفاده از ظرفیت همه مجموعه های هنری اظهار کرد: مجموعه تئاتر شهر در این شش ماه گذشته پر رونق بوده است و شاهد حضور هنرمندان از طیف ها و سلیقه های مختلف بوده ایم.

وی با بیان اینکه طی ماههای اخیر بازخوردهای خوبی از سوی هنرمندان به سبب فعالیتهای تئاتر شهر داشته ایم گفت: هدف ما این بوده که در راستای معرفی هنرمندان وگروه های هنری جدید در کنار احترام وارزش گذاری به پیشکسوتان و اساتید این حوزه اقدامات صورت گیرد.

وی یادآور شد: ضرورت دارد تا در برخی مناسبتهای خاص مانند هفته دفاع مقدس در این مجموعه شاهد نمایش های مرتبط باشیم.

کد خبر 6248382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha