۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۴۵

مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی خبر داد؛

فراخوان مرحله استانی جشنواره هنرهای تجسمی «هنرنگار» در مرکزی

فراخوان مرحله استانی جشنواره هنرهای تجسمی «هنرنگار» در مرکزی

اراک- مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی از فراخوان مرحله استانی نهمین جشنواره دوسالانه هنرهای تجسمی با عنوان «هنرنگار» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی امیری اظهار کرد: نهمین جشنواره دوسالانه هنرهای تجسمی به همت سازمان بسیج هنرمندان هر ۲ سال یک بار و برای عموم هنرمندان رشته‌های تجسمی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این رویداد هنری در بخش‌های ویژه و آزاد و در رشته‌های تجسمی نظیر طراحی و نقاشی، گرافیک (پوستر)، تصویرسازی، نگارگری و خوشنویسی (نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ، ثلث) برگزار و هنرمندان می‌توانند در هر ۲ بخش حداکثر پنج اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی گفت: این جشنواره در دو مرحله استانی و ملی برگزار می‌شود و تمامی آثار هنرمندان از طریق بسیج هنرمندان استان دریافت و داوری این آثار همراه با تقدیر از برگزیدگان انجام و پس از آن نفرات برگزیده اول تا سوم تمامی رشته‌ها به سامانه دبیرخانه مرکزی دوسالانه ارسال می‌شود.

امیری با اشاره به گاه‌شمار جشنواره گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا پنجم آبان آثار خود را به دبیرخانه استان به شماره ۰۹۳۹۹۱۴۶۶۰۹ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

وی بیان کرد: انتخاب و داوری آثار استانی ۱۰ آبان انجام می‌شود و تا ۱۵ آبان آثار منتخب به دبیرخانه مرکزی ارسال و داوری خواهد شد و برگزیدگان در اختتامیه جشنواره که همزمان با هفته بسیج است، اعلام و تقدیر انجام می‌شود.

مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی گفت: جوایز نفیسی برای برگزیدگان در این جشنواره در نظر گرفته شده که امید است استان مرکزی نیز شاهد درخشش هنرمندانی در این جشنواره باشد.

کد خبر 6248713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha