۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۵۸

ناظر گمرکات گیلان مطرح کرد؛

رشد ۲۳ درصدی خروج کامیون‌ها از مرز آستارا

رشد ۲۳ درصدی خروج کامیون‌ها از مرز آستارا

آستارا- ناظر گمرکات گیلان با اشاره به خروج ۷۲ هزار کامیون از مرز آستارا در سال جاری گفت: این آمار در مقایسه با سال گذشته با رشد ۲۳ درصدی رو به رو بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، صادق برزگر در جلسه مشترک مدیران کل گمرکات، پایانه، استاندارد و سایر مدیران استانی و شهرستانی که به منظور بررسی و رفع مشکلات و معضلات گمرک و پایانه شهرستان آستارا در این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه اقدامات خوب و تأثیرگذاری در استان در جهت رفع مشکلات و معضلات گمرک و پایانه‌های استان به خصوص شهرستان آستارا صورت گرفته است، اظهار کرد: تمامی تلاش خود را کرده تا به حد مطلوب برسیم.

برزگر افزود: در استان با پیگیری‌های صورت گرفته راه آهن کاسپین را به بهره برداری رساندیم و راه آهن آستارا نیز پیشرفت خوبی را داشته است و امیدواریم با رفع کاستی‌ها و مشکلات آنها این راه آهن نیز به زودی به بهره برداری نهایی برسد و اهداف مان در بعد بین المللی آن نیز برسیم.

وی ادامه داد: در سال جاری ۷۲ هزار کامیون از مرز آستارا خروج داشته‌ایم که با رشد ۲۳ درصدی رو به رو هستیم و همچنین ۵۵ هزار کامیون نیز وارد کشور شده است که با تأمین زیر ساخت‌های مناسب رشد بیشتری را خواهیم داشت.

ناظر ستاد گمرکات استان گیلان تصریح کرد: هم افزایی باعث خروجی خوبی در اقدامات بین دستگاه‌ها می‌شود و با توجه به مدیران خوبی که در سطح استان وجود دارد هم صدایی دیده می‌شود تا به ایده آل برسیم.

کد خبر 6248730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha