۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۰۲

رئیس پلیس فتای کرمانشاه خبر داد؛

برخورد قاطع پلیس فتای کرمانشاه با فرد قدرت نما در فضای مجازی

برخورد قاطع پلیس فتای کرمانشاه با فرد قدرت نما در فضای مجازی

کرمانشاه - رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه از شناسایی عامل قدرت‌نمایی در فضای مجازی خبر داد و گفت: هرکسی قصد ایجاد وحشت در فضای مجازی داشته باشد با برخورد قاطعانه پلیس مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی عباسی کسانی اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا حین رصد فضای مجازی با صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی مواجه شدند که حاوی محتواهایی مبنی بر ترویج خشونت و قدرت‌نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی بود.

وی افزود: در راستای رسیدگی به موضوع و جلوگیری از هرگونه ترویج خشونت و ایجاد رعب و وحشت و همچنین مقابله با برهم زنندگان نظم و آرامش کاربران فضای مجازی، کارشناسان پلیس فتا استان رسیدگی به موضوع را بلافاصله و به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ کسانی ادامه داد: با اقدامات تخصصی و فنی انجام‌شده توسط کارشناسان این پلیس و استخراج مستندات لازم و ادله دیجیتال، مالک صفحه شناسایی شد.

رئیس پلیس فتا کرمانشاه یادآوری کرد: در ادامه روند پیگیری موضوع، بعد از طی روال قانونی و اخذ دستورات لازم، متهم جهت پاسخگویی به پلیس فتا فراخوانده شد و پس از مواجه با مستندات از کار خود ابراز ندامت و پشیمانی کرد.

وی با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی در فضای مجازی خاطرنشان کرد: این محیط جایی برای قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت در کاربران نیست و هر کس به هر بهانه‌ای بخواهد امنیت و آرامش مردم را خدشه‌دار کند مطمئناً با برخورد قاطعانه پلیس مواجه خواهد شد.

کد خبر 6248918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha