کمیته‌های مقاومت فلسطین: نبرد جاری چهره منطقه را تغییر می‌دهد

کمیته‌های مقاومت فلسطین: نبرد جاری چهره منطقه را تغییر می‌دهد

با گذشت یک سال از «طوفان الاقصی» و در حالی که رژیم صهیونیستی هنوز از پیامدهای این حمله بزرگ رهایی نیافته است، کمیته‌های مقاومت فلسطینی بر اتحاد و تداوم مبارزه خود علیه اشغالگران تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، کمیته‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند که دشمن هنوز بسیاری از پیامدهای استراتژیک عملیات‌های آینده را به چشم ندیده و این حملات در روزهای آتی ادامه خواهد یافت.

کمیته‌های مقاومت فلسطین اظهار کردند که اهداف، خون‌ها و سرنوشت ملت فلسطین یکی است و فلسطین در این مبارزه تنها نخواهد بود.

کمیته‌های مقاومت فلسطین همچنین عنوان کردند که این نبرد که از غزه آغاز شد، چهره منطقه را تغییر خواهد داد و اشغالگران را از سرزمین‌های فلسطینی بیرون خواهد کرد.

در ادامه بیانیه این گروه‌ها آمده است که «رهبری ما، که توسط اتاق مشترک فرماندهی نمایندگی می‌شود، در تصمیمات و دیدگاه‌های خود متحد و یکپارچه است».

عملیات «طوفان الاقصی» که در ۷ اکتبر سال گذشته توسط گروه‌های مقاومت فلسطینی به رهبری حماس آغاز شد، یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین ضربات به رژیم صهیونیستی بود.

این عملیات توانست ضربات سنگینی به ارتش رژیم صهیونیستی وارد کند و این رژیم را به شکل قابل‌توجهی در صحنه سیاسی و نظامی به عقب براند.

پس از یک سال، هنوز اثرات این عملیات در مناطق مختلف از جمله غزه و کرانه باختری احساس می‌شود و گروه‌های مقاومت بر تداوم این نبرد تاکید دارند.

کد خبر 6249449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha