۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۲

تقدیر تشکل های دینی و هیئات مذهبی مازندران از سپاه کربلا

تقدیر تشکل های دینی و هیئات مذهبی مازندران از سپاه کربلا

ساری- جمعی از تشکل های دینی و هیئات مذهبی مازندران از فرمانده سپاه کربلا برای برپایی کنگره بزرگ ۱۴ هزار و ۵۰۹ شهید والامقام استان تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در نامه‌ای که به امضای جمعی از تشکل‌های دینی، هیئات مذهبی مازندران خطاب به سردار سیاوش مسلمی نگارش شده، آمده است:

درود خداوند بر تمامی برادران و خواهران بزرگواری که با بصیرت و هوشمندی، ارزش‌های بدست آمده از خون شهیدان را پاس می‌دارند و گرد نسیان را از کتاب ارغوانی شهادت بر می‌گیرند.

بر خود فرض می‌دانیم به مصداق حدیث شریف رضوی؛ "مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقینَ، لَمْ یَشْکُرِ اللّه َ عَزَّ وَ جَلَّ" ضمن قدردانی از همراهی‌های همه ی دست اندرکاران و کمیته‌ها، از طرح ریزی، تدبیر، پشتیبانی، سخت کوشی ها و جهاد شبانه روزی جنابعالی در برگزاری اجلاسیه های کم نظیر و اختتامیه دومین کنگره ملی بزرگداشت ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید گلگون کفن مازندران دیار علویان خط شکن، که با استقبال گسترده و حضور دلگرم کننده اقشار مختلف شهیدپرور و ولایتمدار استان، خانواده‌ای معظم شهدا و ایثارگران، بسیجیان سرافراز، جوانان پر شور همراه گردید، نهایت قدردانی و سپاس گزاری را به عمل آوریم.

از حسن عنایت و دقت نظر و اعتماد جنابعالی در هویت بخشی به جریان ستایشگری اهل بیت (س) استان با سپردن مأموریت در عرصه‌های مختلف فضا سازی، تبلیغات محیطی، طبخ و پخت، برپایی ایستگاه‌ها در محل برگزاری و میادین و معابر اصلی شهرهای استان به هیئات و مواکب مازندران و توأم و عجین نمودن عملیات‌های بزرگ محرم و صفر در دهه‌ی های محرم، اربعین حسینی، دهه‌ی آخر صفر با عطر و رنگ و بوی شهدا و بکارگیری ظرفیت مداحان جوان، مؤمن و انقلابی در تمامی برنامه‌های کنگره که باعث خرسندی، ایجاد شور، تقویت اراده و انگیزه‌ی این قشر فرهیخته گردید که نشان از فهم صحیح و درک درست از کارکرد این قشر توسط جنابعالی بوده را نیز قدر دانسته و شکرگزار الطاف الهی و عنایات خاص شهیدان عزیز هستیم.

سردار عزیز؛ گام‌های استوارتان پاینده، پرچم همت و آزادگی تان سربلند و درود خدا بر عظم راسخ بی همتای تان که در تکریم ایثار، اعتلای گفتمان امامین انقلاب و آرمان‌های شهیدان وطن، اخلاص و اقتدار به دل‌های نورانی که سرشار از صفا است سنگ تمام گذاشتید.

خوشا به حال شما که در این میدان بزرگ الهی قدم گذاشته و صمیمانه در گرامیداشت یاد و خاطره اولیای خدا همت گماشتید.

امید که خداوند رحمان، رزق شهادت و بهره بردن از سفره پربرکت شهیدان را نصیب و روزی همه ما گرداند، ان شاء الله.

در پناه قرآن و اهل بیت (ع) ماجور و محفوظ باشید.

محمدحسین طبرستانی راد، مدیر شبکه هیئات مذهبی و تشکلهای دینی و مدیر شبکه ی مردمی مواکب حسینی مازندران. علی کلهر رئیس کانون مداحان مازندران. محمد علی باقری رئیس شورای هیئات مذهبی مازندران. مقداد علیپور دبیر جامعه‌ی ایمانی مشعر مازندران‌

کد خبر 6250839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha