۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد؛

ثبت نام بیش از ۶ هزار تیم برای شرکت در مسابقه «هماوری قرآنی آلاء»

ثبت نام بیش از ۶ هزار تیم برای شرکت در مسابقه «هماوری قرآنی آلاء»

رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: بیش از ۶ هزار تیم سه نفره برای شرکت در مسابقه «هماوری قرآنی آلاء» ثبت نام کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نجفی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تمدید مهلت شرکت در مسابقه «هماوری قرآنی آلاء» اظهار کرد: نوجوانان گیلانی برای شرکت در این مسابقه قرآنی تا پایان چهارشنبه فرصت دارند تا در قالب گروه ٣ نفره ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه مسابقه «هماوری قرآنی آلاء» ویژه نوجوانان دختر و پسر ۹ تا ۱۵ سال در نظر گرفته شده و به صورت تیم‌های سه نفر همراه با مربی حضور پیدا کرده و به رقابت می‌پردازند، گفت: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه قرآنی و کسب اطلاعات بیشتر عدد ۷ را به شماره ۳۰۰۰۱۴۸۸ ارسال کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری ٢ مرحله‌ای این هماورد به صورت شهرستانی و استانی بیان کرد: محتوای کلی این مسابقه‌، پیرامون سه رشته حفظ، مفاهیم و روایتگری از جز ٣٠ و آیات موضوعی (تعیین شده) است؛ محتوای مسابقه‌ها نیز بعد از اتمام ثبت نام، در اختیار مربیان و قرآن آموزان قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام نجفی مسابقه هماوری قرآنی آلاء را بزرگترین رقابت قرآنی نوجوانان استان دانست و افزود: تا امروز ۵ هزار و ٨٣۶ تیم ۳ نفره برای شرکت در مسابقه «هماوری قرآنی آلاء» ثبت نام کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: نشست آموزشی و توجیهی مربیان هماوری قرآنی آلاء صبح روز پنجشنبه در سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: شرکت کنندگان برای کسب اطلاعت بیشتر به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خود مراجعه کرده و یا در ساعت اداری با دار القران الکریم تبلیغات اسلامی گیلان به شماره ۰۱۳۳۳۶۰۵۶۱۶ تماس بگیرند.

کد خبر 6250854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha