۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۷

رئیس کمیته پیشکسوتان:

پیگیر صدور ویزای فرنگی کاران هستیم/ تیم با ترکیب کامل اعزام نشد

پیگیر صدور ویزای فرنگی کاران هستیم/ تیم با ترکیب کامل اعزام نشد

رئیس کمیته پیشکسوتان گفت: فدراسیون تمام تلاش خود را به جهت اعزام تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان به رقابت‌های جهانی در کرواسی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون کشتی، علی اکبر جیرسرایی رئیس کمیته پیشکسوتان درباره اعزام تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان به رقابت‌های جهانی در کرواسی گفت: رقابت‌های جهانی کشتی پیشکسوتان از امروز در کشور کرواسی و با برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد آغاز شده است. قرار بود تیم کشتی فرنگی پیشکسوتان با ۳۰ ورزشکار و تیم کشتی آزاد نیز با ۳۸ ورزشکار به همراه ۶ نفر کادر فنی راهی این رقابت‌ها شوند.

جیرسرایی تصریح کرد: فدراسیون کشتی از چند ماه قبل روند اخذ روادید کشتی گیران را پیگیری کرده بود و قرار بود که تمامی ویزاها صادر شود، اما پس از عملیات وعده صادق ۲ رویکرد آنها تغییر کرد و تنها ۲۵ نفر از سوی سفارت کرواسی ویزا گرفتند و به همین دلیل تیم‌های ما نتوانستند با ترکیب کامل راهی کرواسی شوند. تاکنون ۱۶ آزادکار به همراه ۲ نفر کادر فنی راهی کشور کرواسی شده‌اند و ۵ فرنگی کار نیز تا فردا عازم کرواسی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز با شرایط به وجود آمده، رایزنی با مسئولان مربوطه از سوی فدراسیون کشتی انجام شده تا ویزاهای فرنگی کاران صادر شود و در صورت تحقق این موضوع، این فرصت وجود دارد که آنها نیز به این مسابقات اعزام شوند و امیدواریم این اتفاق بیافتد.

کد خبر 6250855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha