۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۲

فرمانده انتظامی استان قم:

آمار سرقت در قم ۲۳ درصد کاهش یافته است/افزایش ۳۴ درصدی رضایت مردم

آمار سرقت در قم ۲۳ درصد کاهش یافته است/افزایش ۳۴ درصدی رضایت مردم

قم- فرمانده انتظامی استان قم گفت: آمار سرقت در قم طی شش ماه نخست سال جاری ۲۳ درصد کاهش یافته و استان در سال گذشته رتبه دوم کنترل جرائم را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا میرحیدری پیش از ظهر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: اولین اولویت فرماندهی انتظامی که از سوی فرمانده کل فراجا ابلاغ شده است، ترویج و انس با آموزه‌های دینی و نهج البلاغه بین کارکنان و پرسنل این نهاد است.

فرمانده انتظامی استان قم بیان کرد: بنا بر برنامه ریزی‌های صورت گرفته در سال جاری، هزار نفر از عوامل فراجا و خانواده آنها حافظ قرآن خواهند شد.

وی ابراز کرد: فراجا در سال اخیر توانست رتبه نخست قرآنی نیروهای مسلح را به خود اختصاص دهد و استان قم در بین رده‌های استانی نیز حائز رتبه برتر شد.

سردار میرحیدری تصریح کرد: فراجا در صدد است تا اقداماتی را ضمن تقویت و تعالی کارکنان این ارگان و چه بسا در سطح جامعه انجام دهد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: مأموریت‌های پلیس بسیار آسیب پذیر است و برخی از آنها حتی موجب آسیب به روان، روح و جسم عوامل فراجا می‌شود و هیچ نهادی به اندازه این ارگان شدت آسیب پذیری بالایی ندارد.

وی ادامه داد: در شش ماه نخست سال جاری آمار شکایات ۴۷/۲ درصد و انتقادات ۲۶/۶ درصد کاهش یافته و میزان رضایتمندی از پلیس ۳۴ درصد افزایش پیدا کرده است.

سردار میرحیدری با بیان اینکه میزان رشد رضایتمندی مردم از پلیس نشان از جلب اعتماد آنان دارد، افزود: عوامل فراجا در سامانه ۱۹۷ آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات مردم عزیز هستند.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در شش ماه نخست سال جاری شاهد کاهش ۲۳ درصدی در وقوع سرقت بوده‌ایم و استان قم در سال گذشته رتبه دوم را در کنترل جرایم به خود اختصاص داده است.

کد خبر 6251716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha