۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان:

هشت بنای تاریخی در کردستان آماده واگذاری به سرمایه‌گذار است

هشت بنای تاریخی در کردستان آماده واگذاری به سرمایه‌گذار است

سنندج-معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: هشت بنای تاریخی استان آماده واگذاری است و باید با حساسیت و برنامه‌ریزی درست و تعریف کاربری‌های مناسب در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث حبیبی ظهر چهارشنبه در نشست تخصصی اقتصاد میراث فرهنگی در کردستان اظهار کرد: در سنوات اخیر تمرکز زیادی روی اماکن توسعه زیرساخت‌های گردشگری کردستان شکل گرفت.

وی افزود: در هیچ کارگروه استان اثری از رد شدن مجوزهای مرتبط با گردشگری، هتل، مسافرخانه و غیره دیده نشده است و در این راستا از موضوعات مرتبط با گردشگری حمایت شده است.

وی خاطرنشان کرد: باید رویکرد و راهبردهای ما در مورد بناهای تاریخی و ابنیه‌های تاریخی تغییر کنند و هر کاربری را برای اماکن تاریخی باید تعریف کنیم تا به اقتضای زمان با این بافت‌ها برخورد و برای آنها تصمیم‌گیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان اذعان کرد: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به حوزه گردشگری در استان داشت و این نگاه قطعاً در دولت چهاردهم استمرار خواهد داشت.

حبیبی اضافه کرد: انتظار داریم ۸ بنای تاریخی که آماده واگذاری است با حساسیت و برنامه‌ریزی درست و تعریف کاربری‌های مناسب در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد.

کد خبر 6251824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha