۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۷:۲۷

رییس کمیته امداد:

موسسات خیریه مازندران در کشور پیشتاز هستند

موسسات خیریه مازندران در کشور پیشتاز هستند

فریدونکنار - رییس کمیته امداد گفت: موسسات خیریه و خیران مازندران دارای رتبه برتر در کشور و پیشتاز هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی بختیاری چهارشنبه شب در اولین همایش تجلیل از مؤسسات خیریه و تشکل‌های مردمی مازندران که با حضور مسئولین کشوری و استانی در مجتمع فرهنگی و تربیتی شهید رجایی فریدونکنار اظهار کرد: اولین همایش تجلیل از مؤسسات خیریه و تشکل‌های مردمی در استان ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید داده مازندران برگزار شد که مؤسسات خیریه و خیران این استان دارای رتبه برتر در کشور و پیشتاز هستند.

وی افزود: ما در کنار خیریه‌ها هستیم و بر این اعتقادیم که اگر مؤسسات خیریه و خیران از کنار ما بروند، ما موفق نیستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) یادآور شد: مقام معظم رهبری به کمیته امداد فرمودند اگر می‌خواهید موفق باشید امداد رسانی را مردمی کنید هر کجا مردم‌پای کار آمدند موفقیت است.

بختیاری بیان داشت: خیریه‌هایی در استان داریم که اداره ۲ هزار یتیم و خیرانی داریم که سرپرستی ۳ هزار یتیم را برعهده دارند و کارهای بزرگی انجام‌می دهند.

وی با اشاره به اینکه جایگاه خیران در نزد خدا بسیار بالاست افزود: خیران کاری بزرگ برعهده دارند و این همایش، اجتماعی بزرگ برای حضور خیران و مؤسسات خیریه است که باید برای توسعه بیشتر گام برداشت.

بختیاری گفت: نمایشگاه برگزار شده نمونه‌ای برای بیان دستاوردهای کمیته امداد در توانمند سازی جامعه هدف می‌باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور یادآور شد: در واقع کار بهزیستی توانبخشی است وکمیته امداد توانمند کردن افراد را برعهده دارد که خیریه‌های ارزشمندی کمک کار این دو نهاد هستند.

کد خبر 6252443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha