۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۴

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

فلسطین مبدا تحولات آخرالزمان است

فلسطین مبدا تحولات آخرالزمان است

اردبیل- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مسئله فلسطین و منطقه خاورمیانه مبدا تحولات آخر الزمان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده صبح پنجشنبه در نشست هم اندیشی با مسؤولین هیأت‌های مذهبی بانوان اردبیل در سخنانی با گرامیداشت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان «سید حسن نصرالله» و شهدای مقاومت، اظهار کرد: جلسات تبیین و روشنگری مسئله فلسطین باید در تمام هیأت‌های مذهبی برگزار شود.

وی به رواج جنگ رسانه‌ای و روانی در حال حاضر با محوریت مسائل اخیر منطقه اشاره کرد و افزود: مسئله فلسطین و منطقه خاورمیانه مبدا تحولات آخر الزمان است و دشمن بر این امر واقف بود و در صدد شبهه افکنی در بین حامیان جبهه مقاومت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به رسالت خطیر هیأت‌های مذهبی، بر ضرورت آگاه سازی اقشار مختلف مردم در خصوص مسائل اخیر منطقه تاکید کرد و گفت: در نبرد جهاد تبیین نباید از دشمن عقب بمانیم لذا با تمام قوا در رفع شبهات و پاسخ به سوالات مردم تبیین‌گری و آگاه سازی انجام دهیم.

حجت الاسلام جعفرزاده ادامه داد: حزب لبنان علاوه بر کشور خود، در دفاع از کشورهای منطقه نیز در حال جنگ و مقابله با رژیم غاصب اسرائیل است.

وی درایت و راهبری مقام معظم رهبری را عامل عزت و اقتدار ایران اسلامی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: نماز جمعه نصر به امامت مقام معظم رهبری نشان از دشمن هراسی و نماد اتحاد و ولایت مداری در کشور ایران بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اضافه کرد: از مسؤولین هیأت‌های مذهبی بانوان تقاضا داریم برنامه منسجم و محتوا محور در خصوص تبیین مسئله فلسطین با دعوت از سخنرانان شاخص برگزار کنند.

در این نشست که با حضور «ستاره رادفرد» مشاور امور بانوان و «الهام طهماسبی» کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد با اهدای لوح سپاس و هدایایی از مسؤولین هیأت مذهبی بانوان تجلیل شد.

کد خبر 6252667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha