۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۶

رییس شورای اسلامی شهرکرد مطرح کرد؛

ضرورت افزایش واحدهای صنعتی فعال در شهرکرد

ضرورت افزایش واحدهای صنعتی فعال در شهرکرد

شهرکرد-رییس شورای اسلامی شهرکرد گفت: لازم است جهت بالا بردن اشتغال جوانان تعداد واحدهای صنعتی فعال در شهرکرد افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی حیدری عصر پنج شنبه در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابوالحسن فاطمی نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد ضمن تشکر از شهروندان شهرکرد برای پرداخت به موقع عوارض‌های شهرداری، اظهار کرد: در اثر پرداخت‌های شهروندان به مدیریت‌شهری بودجه هشتصد میلیارد تومانی سال گذشته به هزار و صد میلیارد تومان افزایش یافت و با این بودجه شهرداری توانست پروژه‌های اساسی در شهر انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تأکید کرد: مراکز صنعتی کمتر در مرکز استان دیده می‌شود و می‌طلبد در شهرکرد صنعتی ورود پیدا کند تا اشتغال زیادی را برای جوانان فراهم کند.

وی با بیان اینکه تعامل دستگاه‌ها در انجام وظایف باید مورد توجه قرار گیرد و به حمایت دستگاه‌های ذی‌ربط از جوانان در رابطه با مسائل فرهنگی، هنری و ورزشی اشاره و یادآور شد: جوانان به عنوان موتور محرک نوآوری و خلاقیت، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به هویت فرهنگی شهرکرد ایفا می‌کنند و می‌طلبد با ایجاد بستر مناسب و حمایت‌های همه جانبه شاهد شکوفایی استعدادهای جوانان در این حوزه‌ها باشیم.

حیدری بیان داشت: می‌طلبد دستگاه‌ها ملزم شوند امکانات را در اختیار نخبگان قرار دهند زیرا نخبگان به عنوان سرمایه‌های انسانی ارزشمند هستند و نقش محوری در پیشرفت علمی، فناوری، فرهنگی و اجتماعی ایفا می‌کنند ما نخبگان زیادی در چهارمحال‌وبختیاری داریم و باید از وجودشان استفاده و مشکلات‌شان حل شود.

کد خبر 6252913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha