۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۵۲

استاندار سابق فارس:

«حافظ» همواره خود را شاگرد قرآن و پیامبر اسلام(ص) می‌دانست

«حافظ» همواره خود را شاگرد قرآن و پیامبر اسلام(ص) می‌دانست

شیراز- استاندار سابق فارس در آئین یاد روز حافظ گفت: «حافظ» همواره خود را شاگرد قرآن و پیامبر اسلام (ص) برمی‌شمرد و خود را مفتخر به حافظ و تابع قرآن می‌دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی ایمانیه عصر پنج شنبه در آئین یادروز حافظ اظهار کرد: استان فارس و شیراز با ظرفیت گردشگری باید به آن توجه ویژه‌ای کرد.

وی با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خاص استان فارس در گردشگری ادامه داد: فارس در تمامی بخش‌های گردشگری اعم از گردشگری تاریخی، فرهنگی، مذهبی وسلامت در کشور سرآمد است و هر تلاشی که در بخش‌های مختلف آن برای رونق و شکوفایی‌اش انجام شود به رونق اقتصادی کل کشور خواهد انجامید.

ایمانیه افزود: در نشستی که مدیران آژانس‌های گردشگری و فعالان بخش خصوصی گردشگری فارس برگزار شد خواسته‌ها و مسائل و مشکلات آنها مطرح شد که باید در سطح ملی پیگیری و رفع شود که این موارد باید مد نظر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار گیرد تا به نتایجی که خواهان آن در بخش گردشگری هستیم دست یابیم.

محمدهادی ایمانیه ضمن خواندن غزلی از حافظ گفت: حافظ همواره خود را شاگرد قرآن و پیامبر (ص) برمی‌شمرد و خود را مفتخر به حافظ و تابع قرآن می‌دانست.

استاندار سابق فارس با اشاره به پروژه‌های حوزه میراث و فرهنگ فارس تصریح کرد: باید کمک کنیم تا موزه میراث فرهنگی و تاریخی شیراز که در شمال حافظیه قرار دارد و در حال ساخت است با همکاری همه ارگان‌های ذی ربط هر چه سریع‌تر تکمیل و به بهره برداری برسد و شیراز از یک موزه کامل و ارزشمند برخوردار شود.

وی همچنین به تالار بزرگ شیراز نیز گریزی زد و گفت: تالار بزرگ شیراز هم که سال‌ها پروژه آن شده است و بعد از سیزده سال هنوز به بهره برداری نرسیده است همت کنند تا این مکان نیز افتتاح شود.

استاندار سابق فارس تصریح کرد: تنها راه نجات کشور ما این است که جوان ما وابسته به خانواده دین و کشورش باشد و پای آن بماند و بهترین رویکرد آن وابسته بودن به همین شاعران و بزرگان کشور است.

کد خبر 6253043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha