۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۱۱

معاون استاندار قزوین:

اتخاذ سیاست های مقطعی مانع توسعه پایدار در شهرها است

اتخاذ سیاست های مقطعی مانع توسعه پایدار در شهرها است

قزوین- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه نگاه تک بعدی به توسعه مخرب است، گفت: برای توسعه همه جانبه و دورشدن از توسعه جزیره ای و تک بعدی باید کلان نگر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رجحانی ظهر پنجشنبه در چهل و پنجمین نشست کمیسیون شهرسازی و معماری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران اظهار کرد: ۲۸ شهر در قزوین دارای سند توسعه بازآفرینی هستند.

وی با بیان اینکه مطالعات بازآفرینی در شهرداری های استان قزوین انجام شده است، عنوان کرد: تمام شهرهای استان قزون دارای محدوده مشخص بازآفرینی هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه نداشتن مطالعه در حوزه بازآفرینی یک آسیب جدی برای شهرها است، اضافه کرد: پرداخت جزیره‌ای و تک بعدی به توسعه یک چالش بزرگ در مسیر پیش روی شهرها است.

وی با بیان اینکه این نگاه تک بعدی مخرب است، اضافه کرد: توسعه پایدار در گرو هماهنگی با شهرها و استانداری خواهد بود در غیر این صورت و بدون نگاه همه جانبه نمی توان شاهد توسعه پایدار بود.

رجحانی با بیان اینکه اتخاذ سیاست های مقطعی مانع توسعه پایدار است، یادآور شد: برای توسعه همه جانبه و دورشدن از توسعه جزیره ای و تک بعدی باید کلان نگر بود.

کد خبر 6252959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha