۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۴۵

مدیر امور آب و فاضلاب بردسکن اعلام کرد؛

شناسایی ۷۸ مشترک انشعابات غیر مجاز آب در بردسکن

شناسایی ۷۸ مشترک انشعابات غیر مجاز آب در بردسکن

بردسکن- مدیر امور آب و فاضلاب بردسکن گفت: شهرستان بردسکن دارای ۳۸ هزار مشترک آب است که از این تعداد ۷۸ مشترک انشعاب غیر مجاز شناسایی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین اولیایی عصر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: شهرستان بردسکن دارای ۳۸ هزار مشترک آب است که از این تعداد ۷۸ مشترک انشعاب غیر مجاز شناسایی شده و برای ۳۴ مشترک با معرفی به مراجع قضائی پرونده قضائی تشکیل شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب بردسکن بیان کرد: هر زمان که شهرستان بردسکن دمای بالای ۴۰ درجه را تجربه کند با چالش کم آبی مواجه می‌شویم.

وی بیان کرد: به طور روزانه ۳۲۰ لیتر آب برای هر نفر تولید می‌شود، که میزان تولید آب برای هر نفر از متوسط استان بیشتر است.

اولیایی گفت: متأسفانه ۴۰ درصد از مشترکین آب الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند و ۲۵ درصد نیز بد مصرف هستند و قبل از هر چیز باید فرهنگ درست مصرف آب را یاد بگیریم.

مدیر امور آب و فاضلاب بردسکن با اشاره به اینکه ۸۰ اشتراک مخصوص فضای سبز شهرستان تعبیه شده گفت: در زمان پیک مصرف تمامی اشتراک‌های فضای سبز قطع می‌شود که با چالش‌هایی روبرو می‌شویم که اولویت اصلی ما آب شرب خانگی است.

وی با اشاره به اینکه اصلاح و بازسازی ۶ روستا توسط مجتمع برجک از محل اعتبارات ملی و با همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه بردسکن صورت گرفته، افزود: اصلاح و بازسازی ۲۴ کیلومتر و ساخت مخزن و ایستگاه پمپاژ آب تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

اولیایی از ۴ هزار و ۹۰۰ رفع اتفاق در طول سال خبر داد و گفت: اکثر اتفاقات آب در فصل پاییز و بهار با توجه به اختلاف دمای موجود رخ می‌دهد.

مدیر امور آب و فاضلاب بردسکن همچنین از افتتاح چاه شماره ۶ از محل اعتبارات تنش با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان خبر داد و افزود: با حفر این چاه توان شهر ۲۷ لیتر بر ثانیه افزایش یافت.

وی یکی از دغدغه‌های این اداره را عدم پرداخت به موقع قبوض اعلام کرد و گفت: بالغ بر ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بدهی مردم به اداره است، لذا وصول درآمد یکی از شاخصه‌های اداره آب است.

کد خبر 6252977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha