۲۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۴

خطیب نماز جمعه آبادان:

وجود رژیم صهیونیستی برای جهان یک تهدید است

وجود رژیم صهیونیستی برای جهان یک تهدید است

اهواز - امام جمعه آبادان گفت: رژیم غاصب صهیونیست همانند غده سرطانی است که سلامتی جهان را به خطر انداخته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی در جمع نمازگزاران در مصلی نمازجمعه این شهرستان گفت: جمعه نصر هفته گذشته در پایتخت نشان اقتدار امت حزب الله بود و در زمان تهدید رهبر عزیزمان به میدان رفت و با اقتدار نمازجمعه اقامه شد.

امام جمعه آبادان افزود: علت تاکید ما بر نابودی رژیم جعلی صهیونیست‌ها این است که همانند یک غده سرطانی است که ذات این غده، سلامتی جهان را به خطر انداخته و سعی دارد منطقه را از پای در بیاورد.

وی تصریح کرد: این رژیم منحوس زندگی را بر مردم فلسطین تنگ‌تر کرده است اما آنها مردن با عزت را پسندیدند.

خطیب جمعه آبادان با بیان اینکه صهیونیست محارب کانون فساد است گفت: این رژیم بارها دانشمندان ما را ترور کرده است و موضع گیری شبکه‌های معاند از جنبه تبلیغاتی و سیاسی به وسیله رژیم صهیونیستی رقم می‌خورد.

حجت الاسلام و المسلمین غبیشاوی تاکید کرد: دولتمردان و نظامیان و در رأس آنها مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که اگر دشمن خطای دیگری مرتکب شود باید پاسخ وسیع‌تر و کوبنده‌تری به آن داده شود واین رژیم باید به گونه‌ای تنبیه شود که دیگر نتواند پاسخ دهد.

وی ادامه داد: هفته پیوند اولیا و مربیان موضوع بسیار مهمی است؛ اولیا دانش آموزان کار را فقط به مدارس نسپارند چرا که تربیت فرزندان بسیار پیچیده است و باید همه با هم به این موضوع بپردازیم.

حجت‌الاسلام غبیشاوی با تبریک روز جهانی نابینایان گفت: این افراد قطعاً نیازها و مشکلاتی دارند که باید در رفع آنها کوشا باشیم.

کد خبر 6253541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha