۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۶

استاندار قزوین:

داشته های نظام جمهوری اسلامی ایران به رخ جهانیان کشیده شد

داشته های نظام جمهوری اسلامی ایران به رخ جهانیان کشیده شد

قزوین- استاندار قزوین گفت: دشمنان امروز متوجه شده اند که عرض اندام در مقابل حکومتی مردمی کار آسانی نیست و داشته های نظام جمهوری اسلامی ایران در روزهای اخیر به رخ جهانیان کشیده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی ظهر شنبه در مراسم افتتاح مدرسه مرحوم سید عماد موسوی سگزآباد اظهار کرد: این روزها اتفاقاتی که در منطقه و دنیا رخ می‌دهد باعث شده داشته‌های نظام جمهوری اسلامی که متکی به اراده الهی است به رخ جهانیان کشیده شود.

وی افزود: دشمنان امروز متوجه شده‌اند که عرض اندام در مقابل حکومتی که متکی به حمایت مردم باشد کار آسانی نیست و دشمنان از این همه قدرت متحیر مانده‌اند.

اعلایی گفت: اتفاقات روزهای اخیر نشان داد که نظام جمهوری اسلامی ایران برخواسته از توان داخلی خود برای روزهای سخت فکر و تمهیدات داشته است و همین مهم دشمنان را گرفتار کرده است.

استاندار قزوین اضافه کرد: این اتفاق با اراده ملت و جان‌های پاکی بوده که فدای جمهوری اسلامی شده‌اند و ما مدیون آنها هستیم، موضوعی که باید برای نسل جدید هم تبیین شود.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: احداث فضایی به جهت تربیت نسل جدید که با ایثار مال از طرف یک خیر نیک اندیش و از خودگذشتگی اتفاق افتاده است بسیار ارزشمند است و به طور قطع اجر اخروی فراوانی را خواهد داشت و امیدواریم این مدرسه و سایر مدارس استان فضای مناسبی برای تربیت نخبگان اثرگذار در جامعه ایران اسلامی باشند.

کد خبر 6254440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha