۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۴۰

بازی هفته هشتم سپاهان به تعویق افتاد

بازی هفته هشتم سپاهان به تعویق افتاد

اصفهان- در پی تغییر برنامه تیم ملی، با اعلام سازمان لیگ برتر فوتبال، بازی هفته هشتم تیم فوتبال سپاهان اصفهان با نساجی مازندران به تعویق افتاد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، با توجه به درخواست باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان مبنی بر تعویق دیدار این تیم اصفهانی در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، بازی هفته هشتم طلایی‌پوشان به تعویق افتاد.

بر اساس برنامه اعلامی قرار بود تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر روز پنج‌شنبه ۲۶ مهر ماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان نساجی مازندران باشد.

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: به دلیل تغییرات صورت گرفته در برنامه تیم ملی فوتبال در برابر قطر و بدنبال آن تغییر زمان بازگشت و حضور ملی‌پوشان باشگاه اصفهانی در اردو تیم خود، بنا به درخواست باشگاه سپاهان، دیدار هفته هشتم این تیم معوق اعلام می‌شود و در تاریخ دیگری متعاقباً اعلام خواهد شد.

در این بیانیه آمده است: با توجه به اهمیت همکاری و همراهی با نمایندگان شایسته فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا، سازمان لیگ فوتبال ایران با نگاهی ویژه و رویکرد ملی جهت پشتیبانی از موفقیت و عملکرد باشگاه‌های ایران با درخواست سپاهان موافقت شده است.

گفتنی است، هم اکنون تیم سپاهان اصفهان با کسب ۱۶ امتیاز از هفت بازی در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد و تیم‌های پرسپولیس، ملوان و فولاد با ۱۴ امتیاز در تعقیب تیم اصفهانی هستند.

کد خبر 6254720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha