۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۴۸

در بابل؛

گردهمایی بانوان کنشگر و فعالان فرهنگی مازندران برگزار شد

گردهمایی بانوان کنشگر و فعالان فرهنگی مازندران برگزار شد

بابل- گردهمایی بانوان کنشگر و فعالان فرهنگی مازندران با محوریت «قطعا سننتصر» در بابل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین اکبرزاده رئیس تبلیغات اسلامی بابل عصر یکشنبه در همایش گردهمایی بانوان کنشگر و فعالان فرهنگی با محوریت «قطعا سننتصر» در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران اظهار داشت: مفهوم نام این جلسه به معنای آن است که وعده الهی که خداوند در قرآن آورده است اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه وعده الهی خداوند در لغت به معنی عهد است و در اصطلاح عبارت از تعهّد کردن به انجام اَمری است، خواه آن امر خیر باشد یا شرّ و اختصاص پیدا کردن به یکی از آن‌ها بواسطه قرینه، معیّّن می‌شود افزود: این یک وعده الهی صادقی است که باید به درستی اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: کنشگر و فعالان فرهنگی که هر کدام مبلغ دین الهی هستند با این گردهمایی نشان داده‌اند که این امر با کمک شما اتفاق خواهد افتاد.

رئیس تبلیغات اسلامی بابل بیان کرد: وقتی که ما ایمان به خدا را در مسائل عینی، در مسئله مبارزه با استکبار مطرح می‌کنیم، معنای ویژه‌ای دارد زیرا ایمان به خدا در این مقام به معنای ایمان به وعده‌های الهی است و خدای متعال در قرآن وعده‌هایی داده که این وعده‌ها تخلّف‌ناپذیر است.

حجت الاسلام اکبرزاده اذعان کرد: اگر خدا را نصرت کنید خدا به شما ثبات قدم خواهد داد و شما را نصرت خواهد کرد؛ آنچه به سود مردم است، ماندگار است و ماندنی خواهد شد و کف‌های روی آب، رفتنی است.

وی افزود: ناحق و باطل همان کف‌های روی آب است و حق یعنی حقیقت اسلام است واین گردهمایی نشان از انزجار مردمان این استان از اسرائیل است.

کد خبر 6255776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha