۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۱۱

سعید عزت اللهی:

همه منتظر بازی دوباره با قطر هستیم/ می دانیم این دیدار یک جنگ است

همه منتظر بازی دوباره با قطر هستیم/ می دانیم این دیدار یک جنگ است

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت:تک تک بازیکنان حاضر در جام ملت ها و حتی هواداران منتظر این لحظه اند تا بار دیگر بازی کنیم چون این یک جنگ است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید عزت الهی قبل از شروع تمرین امشب تیم ملی ایران در دبی امارات برای آمادگی هرچه بیشتر در بازی روز سه شنبه مقابل قطر گفت: فکر می‌کنم شرایط تیمی خوب است. بازی سختی مقابل تیم ازبکستان داشتیم که از قبل هم پیش بینی می‌کردیم با توجه به پیشرفتی که این تیم در سال‌های اخیر داشت مطمئن بودیم کار برای ما سخت می‌شود.

هافبک تیم ملی ایران درباره تساوی مقابل ازبکستان ادامه داد: با توجه به فشار جو استادیوم و حضور تماشاگران آنها و بخصوص ۱۰ نفره شدن ما خیلی تلاش و همت کردیم که امیدوارم حالا از لحاظ روحی و بدنی تا بازی با قطر ریکاوری کنیم و صد درصد آماده شویم تا پیروز شویم.

عزت الهی در خصوص افزایش آمادگی خود در میانه میدان برای درخشش در ترکیب تیم ملی ایران تصریح کرد: با توجه به مصدومیتی که متأسفانه داشتم مجبور شدم چند ماهی را دور از میادین باشم. آنچه برای من اهمیت داشت این بود که همیشه در خدمت تیم ملی باشم. دوست داشتم بهترین عملکرد را برای هر بازی داشته باشم.

عزت الهی درباره دیدگاه مهدی طارمی مبنی بر عملکرد خط تیم ملی که چندان باب میل نبوده است؛ تصریح کرد: خط حمله تیم ملی ما بازیکنان نامدار آسیا هستند و طبیعی است که در هر بازی روی آنها تمرکز زیادی از سوی حریفان باشد. بازی با ازبکستان را هم که آنالیز کردیم و امیدوارم کارشناسان هم دوباره دقت کنند می‌بینید که پنج دفاع آخر آنها در زمین خودشان بودند. وقتی ۱۰ نفره هم بودیم این ترس در وجودشان بود و کار مقابل چنین تیم‌هایی که اینقدر روی مهاجمان ما تمرکز می‌کنند و دفاعی بازی می‌کنند ساده نیست.

بازیکن تیم ملی ایران تاکید کرد: تمام وجود خودمان را به کار می‌گیریم تا روزنه‌ای به دروازه حریفان پیدا کنیم. به هر حال سخت است ولی آنچه مسلم است بازی به بازی سعی می‌کنیم نقطه ضعف‌های خود را برطرف کنیم. تمام تیم‌ها نقاط ضعف و قوت دارند و ما هم آنالیز می‌کنیم تا بهتر شویم.

عزت الهی درباره عدم برگزاری بازی در کشور و میزبانی در امارات یادآور شد: قطعاً این موضوع تأثیرگذار است. دوست داشتیم در کشور خودمان میزبانی کنیم و کنار مردم خودمان باشیم اما آگاهی داریم ایرانیان مقیم دبی هم ما را تنها نمی‌گذارند و خواهند آمد تا به آنها هم نشان دهیم باخت در نیمه نهایی جام ملت‌ها یک اتفاق بوده است و تیم ملی ایران به مراتب بالاتر از آن می‌تواند باشد.

او درباره انگیزه برای پیروزی مقابل قطر با توجه به شکست در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا گفت: تک تک بازیکنان حاضر در همان تورنمنت و حتی هواداران منتظر این لحظه بودند تا بار دیگر بازی کنیم. در این دو روز تمام تمرکز خودمان را روی این بازی گذاشتیم تا با صد درصد قوا آماده این بازی شویم چون این یک جنگ است و مطمئن باشید با تمام وجود بازی می‌کنیم تا پیروزی کسب کنیم.

عزت الهی در پایان درباره عدم حضور سامان قدوس به عنوان زوج او در میانه میدان خاطرنشان کرد: به هر حال فکر می‌کنم در بحث ملی این موضوعات مطرح نیست. تک تک بازیکنانی که در تیم ملی هستند بهترین‌های پست خودشان هستند. روز بازی هم مطمئن هستم هر کس که سرمربی صلاح بداند می‌آید و عملکرد خودش را انجام می‌دهد.

کد خبر 6255952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha