۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۴

ایده های خلاقانه در استفاده از چمن مصنوعی دکوراتیو

ایده های خلاقانه در استفاده از چمن مصنوعی دکوراتیو

در مطلب پیش رو می‌خواهیم به معرفی چند ایده مختلف، برای استفاده از چمن مصنوعی در موقعیت‌های متفاوت بپردازیم تا در صورت نیاز بتوانید از آنها استفاده کنید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، چمن مصنوعی، یک پوشش، شبیه به چمن‌های طبیعی است. این محصولات با تکنولوژی‌های خاص و متریال باکیفیت ساخته می‌شوند تا بتوانند برای مدت زمان طولانی، حتی بدون نیاز به کوددهی، آبیاری و مراقبت‌های ویژه، در محیط مورد نظر باقی مانده و همچنان ظاهر اولیه خود را حفظ کنند. اگر شما هم در آپارتمان زندگی می‌کنید، یک دفتر کار ساده دارید یا مدیر یک ساختمان هستید، پیشنهاد می‌کنیم بخشی از محیط پیرامونتان را با این پوشش‌ها تزئین کنید. با این کار، انرژی حاکم در محیط چند برابر شده و حس و حال بهتری را تجربه خواهید کرد. در مطلب پیش رو می‌خواهیم به معرفی چند ایده مختلف، برای استفاده از چمن مصنوعی در موقعیت‌های متفاوت بپردازیم تا در صورت نیاز بتوانید از آنها استفاده کنید.

استفاده از چمن مصنوعی در دکوراسیون منازل

از چمن مصنوعی، می‌توان در قست‌های مختلف خانه به عنوان یک پوشش زیبا و جذاب استفاده کرد. ترفندها و ایده‌های مختلفی برای اینکار وجود دارد که در اینجا می‌توانید چند مورد از آنها را ببینید:

می‌توانید چمن مصنوعی را در اتاق خواب خود نصب کرده و فضایی زیبا و خلاقانه را ایجاد کنید. به این ترتیب حسی از قرار گرفتن در طبیعت را تجربه خواهید کرد.

از آنجایی که چمن مصنوعی یک پوشش نرم است، برای اتاق خواب کودکان نیز یک انتخاب عالی و ایمن خواهد بود.

از طرفی چمن مصنوعی را می‌توانید در پذیرایی خانه‌تان نیز استفاده کنید. مثلاً تکه‌هایی از آن را زیر مبل‌ها یا جلوی شومینه و حتی در زیر میز ناهارخوری قرار دهید.

استفاده از چمن مصنوعی در کنار دیگر اجزای دکوراسیون منزل، باعث ایجاد ترکیبی مدرن و نو می‌شود و در حال حاضر افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. پیشنهاد ما برای اجرا کردن این ایده ماهونیا ۱۵ است.

طراحی روف گاردن با استفاده از چمن مصنوعی

روف گاردن، یک فضای ویژه در برخی از آپارتمان‌هاست که با استفاده از درختچه‌ها، مبل و صندلی و حتی گاهی آلاچیق تزئین می‌شود.

ایده های خلاقانه در استفاده از چمن مصنوعی دکوراتیو

برای کف این فضا، معمولاً از چمن مصنوعی، استفاده می‌شود که نیازی به نگهداری‌های خاص یا آبیاری ندارد. ایده‌های زیر برای این بخش از آپارتمان‌ها بسیار جذابند:

می‌توانید ترکیبی از چمن مصنوعی و سنگفرش را به شکل تایل، در روف گاردن قرار دهید.

ایده بعدی پوشاندن کل روف گاردن با چمن مصنوعی و قرار دادن مسیرهای باریک سنگی، برای رسیدن به قسمت‌های خاص مثل میز و صندلی یا آلاچیق‌هاست.

می‌توانید چمن مصنوعی را فقط در زیر مبلمان و صندلی‌ها قرار داده یا برای پوشاندن کف آلاچیق‌ها، از آن استفاده کنید.

نکته مهم در استفاده از چمن مصنوعی روف گاردن، انتخاب محصولاتی با ارتفاع الیاف تقریبی ۲۵ میلی‌متر و مدل‌هایی است که در برابر باران، برف و نور خورشید مقاوم باشند. مثلاً رویال ۲۵ همیشه یک انتخاب عالی برای روف گاردن بوده است.

طراحی بالکن و تراس با استفاده از چمن مصنوعی

یکی از کاربردهای دیگر چمن مصنوعی، قرار دادن آنها در تراس و بالکن است. شما می‌توانید با نصب یک لایه از این پوشش، محیط مورد نظرتان را زیباتر کرده و از سرسبزی و زیبایی آن لذت ببرید.

ایده های خلاقانه در استفاده از چمن مصنوعی دکوراتیو

چند ایده برای این کار وجود دارد که نمونه‌هایی از آنها را در اینجا می‌بینیم:

می‌توانید کل بالکن و تراس را با چمن مصنوعی بپوشانید.

استفاده از چمن مصنوعی بالکن و ترکیب آن با سنگ یا چوب در این فضا، نیز آن را جذاب خواهد کرد.

یک روش دیگر تزئین بالکن و تراس با چمن مصنوعی، گرین وال‌ها هستند که دیوارها را هم سبز و زیبا می‌کنند. می‌توانید روی این دیوارها گلدان نصب کنید.

بهتر است برای این فضا، از چمن‌های نرم و لطیف و مدل‌هایی که پرز بلند و متراکم دارند، استفاده کنید. مثلاً چمن مصنوعی یاس که نمونه آن در چمنزار موجود است، انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

طراحی حیاط با استفاده از چمن مصنوعی

از چمن مصنوعی در حیاط هم استفاده می‌شود. با اینکار می‌توانید فضای شاد و سرسبزی را ایجاد کنید که نیاز به رسیدگی زیادی ندارد. چند ایده برای تزئین حیاط با استفاده از چمن مصنوعی را در اینجا می‌بینید:

می‌توانید این پوشش را تنها در بخشی از حیاط خود قرار داده و بقیه قسمت‌ها را با سنگفرش تزئین کنید.

استفاده از چمن مصنوعی، برای باغچه حیاط نیز انتخاب خوبی خواهد بود.

گاهی نیز از چمن مصنوعی برای تزئین دیوارهای حیاط استفاده می‌شود و این موضوع باعث جذابیت بیشتر این قسمت خواهد شد.

برای نصب چمن مصنوعی حیاط باید حتماً زهکشی مناسبی را برای خروج آب در نظر بگیرید. چرا که این پوشش همواره در معرض بارش برف و باران است. بهترین چمن مصنوعی برای حیاط، ماهونیا ۲۵ است.

خرید و قیمت چمن مصنوعی دکوراتیو

شرکت چمنزار، مدت زمان زیادی است که در زمینه فروش چمن مصنوعی و نصب آن فعالیت می‌کند. شما می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در سایت مجموعه به ادرس https://chamanzar.com/ ، مشاوره‌های لازم را برای خرید چمن مصنوعی دکوراتیو، دریافت کرده و در نهایت بسته به نیاز خود و بودجه‌تان یک پوشش مناسب را انتخاب کنید. این مجموعه بهترین مدل‌های چمن مصنوعی را با ارتفاعات مختلف و جنس الیاف متفاوت در اختیار شما قرار داده و پروسه‌ نصب آن را هم انجام می‌دهد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6256237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha