۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۸

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

چالش کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش اصفهان رفع شده است

چالش کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش اصفهان رفع شده است

اصفهان-مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: خوشبختانه امروز چالش کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان اصفهان رفع شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای توزیع متوازن نیروها انجام شده است.

محمدرضا ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به رفع چالش کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش اظهار کرد: خوشبختانه امروز چالش کمبود نیروی انسانی در استان اصفهان رفع شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای توزیع متوازن نیروها انجام شده است.

وی با بیان اینکه با همکاری خیرین و حمایت‌های دولت، در حال بهبود وضعیت فضاهای آموزشی هستیم، گفت: امیدواریم که این روند ادامه یابد تا دانش‌آموزان در بهترین شرایط ممکن تحصیل کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به ضرورت عملکرد معلمان تصریح کرد: خروجی تمامی فرایندهای تعلیم و تربیت به دست معلمان و دانش‌آموزان است. اگر این فرایند به‌درستی اجرا شود، می‌توانیم به نتایج مطلوبی دست یابیم. ما در استان اصفهان در آزمون‌های نهایی خردادماه، رتبه‌های بالایی کسب کردیم و این نشان‌دهنده تلاش‌های مستمر همکاران ما در حوزه آموزش و پرورش است.

ابراهیمی با تأکید بر اهمیت تجزیه‌وتحلیل نتایج آزمون‌ها، گفت: این نتایج باید به دست معلمان و دانش‌آموزان برسد تا بتوانیم از آن‌ها برای بهبود کیفیت آموزش استفاده کنیم. امیدواریم با همکاری و همدلی، بتوانیم به اهداف عالی‌تری در حوزه آموزش و پرورش دست یابیم.

وی افزود: تلاش می‌شود تا هیچ دانش‌آموزی به دلیل مشکلات مختلف از تحصیل بازنماند؛ در این راستا، برنامه‌های ویژه‌ای برای شناسایی و جذب این دانش‌آموزان در حال اجرا است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: با همت تمامی دغدغه‌مندان انقلاب اسلامی، زمینه‌های تحصیل و سوادآموزی را برای عموم دانش‌آموزان فراهم می‌کنیم تا هیچ‌کس در این مسیر از قافله علم آموزی عقب نماند.

کد خبر 6256467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یدالله IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
      0 0
      لطفا آموزش و پرورش اصفهان به فکر بچه‌ها ی که به ناحق کد ۱۹ خوردند فکری بکنند واز قبل رزرو نکنند بايد جوابگو باشند نزد خدا