۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۳

امیر ایرانی سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را تبریک گفت

امیر ایرانی سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را تبریک گفت

فرمانده نیروی دریایی ارتش، طی پیامی ۲۴ مهرماه سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی را به حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، طی پیامی ۲۴ مهرماه سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی را به حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

با سلام و صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (س)

در موقعیتی خطیر و برهه‌ای حساس که دشمن زبون به موازات تغییر چهره جنگ سخت در صدد نفوذ از طریق مرزهای اعتقادی و به یغما بردن باورهای دینی و انقلابی ملتی است که در مکتب عاشورایی دفاع مقدس شرح ایستادگی را در قامت شرحه شرحه ای علی اکبرهای خویش معنا کرده‌اند. دور اندیشی امام سفر کرده است در صدور فرمان تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش به چشم می‌آید. تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی دمیدن روح تابنده معنویت در کالبد ارتش و سر آغاز حرکت الهی آن در خلق شور انگیزترین حماسه‌ها و ایثارگری‌ها بود دلیرمردان ارتش در تابش انوار اسلام با عشق ایثار و فداکاری برای تحقق و تثبیت آرمان‌های بلند انقلاب ثابت قدم و استوار در صحنه ایستادند و بدون هیچ وقفه و انقطاع دین خویش را به انقلاب اسلام و صلابت جاودانه ایران و صیانت از حریم و حرمت میهن مردانه ادا ساختند. سازمان عقیدتی سیاسی توانسته است در سالهای پس از تأسیس در کنار کارکنان خداجوی ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار مؤثری در ارتقای معنویت بصیرت و ولایتمداری کارکنان ارتش داشته باشد. بی شک تلاش‌های مخلصانه کارکنان مؤمن این نهاد ارزشمند نظامی و مکتبی در راستای تقویت ارزشهای معنوی و تربیت جوانان متدین و مصمم در نیروهای ارتش موجب ارتقای مکتبی ارتش جمهوری اسلامی شده و سلاحی بی نظیر را در کنار توانمندیهای ارتش ج. از ایران در مقابله با دشمنان و دنیای کفر و استکبار قرار داده است. سازمان عقیدتی سیاسی این مولود انقلاب اسلامی با ایفای نقش مؤثر و قدرتمند در تاریخ پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته است با حضور معنوی و ارزشمند خود از طریق تقویت ایمان توسعه باورهای دینی و سیاسی و بصیرت افزایی کارکنان چهره ارتش را به نور معنویت مزین نموده و مدال افتخار شجره طیبه را بر سینه این سازمان مردمی و ولایتمدار نصب نماید. اینجانب فرارسیدن این روز فرخنده را به محضر تمام عزیزانی که فعالانه در راه ارتقا روحیه معنوی ایمانی و سیاسی کارکنان ولایتمدار نداجا کوشش می‌نمایند تبریک و تهنیت عرض نموده از خداوند سبحان برای این عزیزان توفیق روز افزون تعقیب آرمانهای بلند انقلاب اسلامی خنثی سازی عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای دشمنان قدرت افزایی دفاعی و محرومیت زدایی در گام دوم انقلاب اسلامی را در سایه سار عنایات ویژه حضرت بقیه ا… الاعظم (ارواحنا له الفداء و تحت رهبری خردمندانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) مسئلت دارم

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 6256953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha