۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۲۶

مدیرعامل آبفای آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

انشعابات غیر مجاز آب عامل تضییع حقوق مشترکان قانونمند

انشعابات غیر مجاز آب عامل تضییع حقوق مشترکان قانونمند

تبریز-مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: انشعاب‌های غیرمجاز یکی از مهم ترین مشکلاتی است که علاوه بر افزایش مشکل کم آبی ، حقوق مشترکان قانونمند را تضییع می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص انشعابات غیر مجاز، اظهار کرد: انشعاب‌های غیرمجاز یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که علاوه بر افزایش مشکل کم آبی، حقوق مشترکان قانونمند را تضییع می‌کند. معضلی که باید راهکاری اساسی برای رفع آن اندیشید. متأسفانه به دلیل ضعف قانون یا غیر مجاز بودن خود ساخت و ساز انشعابات غیر مجاز بوجود می‌آیند.

وی ادامه داد: یکی از چالش‌های اساسی شرکت‌های آب و فاضلاب برای ارائه خدمات بهتر و کیفی‌تر به مشترکان، وجود انشعاب‌های غیرمجاز آب است.

خانی افزود: استفاده غیرمجاز از آب نه‌تنها موجب امکان آلودگی شبکه توزیع و کاهش طول عمر شبکه توزیع آب می‌شود، بلکه هدررفت آب را افزایش داده و به دستگاه‌های اندازه‌گیری آب نیز خسارت وارد می‌کند.

مدیرعامل آبفای استان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود پنج هزار فقره انشعاب غیر مجاز در استان داشته باشیم که دو هزار فقره هم سال گذشته در استان شناسایی شد و بالای ۹۵ درصد انشعابات به دائمی تبدیل گردید که پنج درصد بقیه نیز تأسیسات غیر مجاز و تحت پیگرد بودند.

کد خبر 6257048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha