۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۹:۴۹

نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری:

استاندارد عامل دوام و تقویت فعالیت‌های اقتصادی است

استاندارد عامل دوام و تقویت فعالیت‌های اقتصادی است

کرج- نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری گفت: استاندارد عامل رونق، دوام و تقویت فعالیت‌های اقتصادی است که موجب افزایش توان بخشی اقتصاد کشور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حسین ردایی به مناسبت روز جهانی استاندارد ضمن قدردانی از فعالان اقتصادی و کارکنان سازمان ملی استاندارد گفت: استاندارد یک نهاد حمایتی برای انتقال علم و دانش به تولیدکننده هاست و موجب استحکام بخشی به فعالیت‌های اقتصادی در کشور می‌شود.

نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: استاندارد امروزه دیگر ایستایی و توقف ندارد و انگیزه استاندارد در کشور به معنای ایجاد مانع نیست. استاندارد عامل رونق، دوام و تقویت فعالیت‌های اقتصادی است که موجب افزایش توان بخشی اقتصاد کشور می‌شود.

آیت الله ردایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت استانداردهای حلال در کشور و دنیا، خواستار توجه به الزامات دینی در استانداردهای کشور و توجه به دو عامل مهم استانداردهای حلال و تأثیر معنویت استانداردهای حلال بر اساس شاخص‌های دینی در آینده شد.

وی در پایان عنوان کرد: در نگاه دینی استاندارد یعنی نظارت همراه با رعایت و به منظور جلوگیری از مفاسد اقتصادی. وجود استاندارد ضروری بوده و نگاه فعالان اقتصادی باید این باشد که استاندارد یک نهاد حمایتی برای انتقال علم و دانش به تولیدکننده هاست.

کد خبر 6257518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha