۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۶

امیرآبادی زاده؛

تسهیلات خرید اعتباری بازنشستگان از ۲۵ مهر فعال می‌شود

تسهیلات خرید اعتباری بازنشستگان از ۲۵ مهر فعال می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از اجرای تسهیلات اعتباری خرید کالا از ۱۴۰۰ فروشگاه سراسر کشور از ۲۵ مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر امیرآبادی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از اجرای تسهیلات اعتباری خرید کالا از ۱۴۰۰ فروشگاه سراسر کشور از ۲۵ مهرماه سال جاری خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: با امضای توافقنامه جدید با فروشگاه‌ها، مقرر شد تا بازنشستگان و وظیفه بگیران عزیز از ۲۵ مهرماه جاری تا سقف ۵۰ میلیون ریال بر اساس اعتبارسنجی از فروشگاه‌های رفاه سراسر کشور به صورت اعتباری خرید کنند.

وی افزود: بازنشستگان عزیز کشوری می‌توانند از ۲۵ مهرماه با مراجعه به یکی از فروشگاه‌ها در سراسر کشور کالای مورد نیاز خود را تا سقف مذکور تأمین کنند.

لازم به ذکر است که این تسهیلات بدون بهره بوده و به هر میزان خرید کنند در اقساط ۵ ماهه از حقوق بازنشستگانی که از این طرح استفاده کنند، کسر خواهد شد. البته مبلغ ۱۰ هزار تومان در هر خرید جهت «تأیید هویت شخص بازنشسته کشوری و فعال شدن طرح» از حساب حقوقی کسر می‌شود.

در صورتی که خرید فرد بازنشسته پیش از دهم هر ماه انجام شود، اقساط آن از حقوق همان ماه و در صورتیکه خرید پس از دهم هر ماه صورت گیرد، از حقوق ماه بعدی فرد بازنشسته کسر خواهد شد.

کد خبر 6257980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha