۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۲۵

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور:

۵۰۰ هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان نیازمند کشور توزیع می‌شود

۵۰۰ هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان نیازمند کشور توزیع می‌شود

ارومیه- رییس سازمان بسیج دانش آموزشی از توزیع ۵۰۰ هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان نیازمند کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ دوم مجتبی باستان روز سه شنبه در آئین اهدای این بسته‌های آموزشی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در حال حاضر با پشتیبانی آمریکا بیش از ۱۶ هزار دانش آموز و کودک را در طول یک سال گذشته به شهادت رسانده است گفت: این رژیم کودک کش در حملات موشکی خود حتی به بیمارستان‌ها و مدارس نیز رحم نکرد و آنها را نیز بمباران کرد.

وی با بیان اینکه بسیج دانش آموزی با کمک دستگاه‌های مختلف حمایتی اقدام به برگزاری پویش همکلاسی مهربان ۵ کرده است افزود: در پنجمین سال اجرای این پویش قرار داریم که این پویش از اول شهریور آغاز شده و تا ۱۳ آبان ۵۰۰ هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان نیازمند کشور توزیع می‌شود که ده هزار بسته از این تعداد سهم آذربایجان غربی است.

رضا ابراهیمی معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی نیز در این آئین با بیان اینکه در طول سه سال گذشته نهضت مدرسه سازی در استان اتفاق افتاده است گفت: از نظر زیرساخت‌های آموزشی آذربایجان غربی وضعیت خوبی نداشت که در طول سه سال گذشته در این استان بیش از ۱ هزار و ۳۰۰ کلاس درس ساخته شده و تا دهه فجر امسال ۷۰۰ کلاس درس نیز تکمیل و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این آئین با اشاره به اینکه در تابستان امسال با کمک گروه‌های جهادی بسیج دانش آموزی بیش از ۲۹۷ مدرسه با یک هزار ۷۰۰ کلاس درس تعمیر بازسازی و شاداب سازی شده است گفت: پویش مشق همدلی هم در استان اجرا شد که در قالب این طرح به صورت متمرکز صورت گرفت تا همه دانش آموزان نیازمند پوشش داده شود.

علی مطهری افزود: ۵۰ درصد از دانش آموزان ترک تحصیل در مقطع ابتدایی نیز در سال جاری با برنامه ریزی‌های انجام شده به تحصیل بازگشته‌اند.

جهانگیر اسلام پرست مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این آئین ارزش بسته‌های آموزشی لوازم التحریر توزیع شده بین دانش آموزان نیازمند را بیش از ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

کد خبر 6258363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha