۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۳۵

هیات داوران مرحله بازبینی جشنواره تئاتر مازندران مشخص شدند

هیات داوران مرحله بازبینی جشنواره تئاتر مازندران مشخص شدند

ساری-هیات داوران مرحله بازبینی سی و ششمین جشنواره تئاتر مازندران با حکمی از سوی هادی اصغری دبیر جشنواره مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی اصغری دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر مازندران طی احکامی جداگانه داریوش شافی، نادیا فرجی و ندا حبیبی را به عنوان هیأت داوران مرحله بازبینی این جشنواره منصوب کرد.

هادی اصغری در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان این که سی و ششمین دوره جشنواره تئاتر استان مازندران آبان ماه برگزار می‌شود، افزود: داریوش شافی، نادیا فرجی و ندا حبیبی اعضای هیأت داوران مرحله بازبینی سی و ششمین جشنواره تئاتر استان را تشکیل می‌دهند.

معرفی هیأت داوران مرحله بازبینی

داریوش شافی دانش‌آموخته کارگردانی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه تربیت مدرس است. وی مدرک کاردانی خود را در رشته‌ی کارگردانی- بازیگری از فرهنگسرای نیاوران دریافت کرد و پس از آن برای تحصیل در مقطع کارشناسی وارد دانشکده‌ی هنر شد. شافی سال ۱۳۷۸ مقطع کارشناسی ارشد را به پایان رساند. استاد شافی سال‌ها در جشنواره‌های گوناگون استانی، منطقه‌ای و کشوری موفق به کسب عناوین مختلف و دریافت جوایز اول تا سوم کارگردانی و طراحی صحنه شده است که عضو پیشین هیأت علمی دانشگاه آزاد-کارشناس تئاتر اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد مازندران.- کارشناس تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد گیلان. کارشناس تئاتر اداره‌ی فرهنگ و ارشاد شهرستان‌های تنکابن، نور، نوشهر و گنبد کاووس- مدرس اعزامی از سوی مرکز هنرهای نمایشی به شهرستان‌های لاهیجان، رامسر، تنکابن و ساری - داور جشنواره‌های مختلف در استان‌های گیلان و مازندران- مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان تنکابن بخشی از سوابق هنری و نمایشی وی محسوب می‌شود.

نادیا فرجی، بازیگر، کارگردان تئاتر و مدرس دانشگاه است که سابقه بازی و حضور در نمایش‌های متعدد در اجراهای عموم، فیلم و سریال از سال ۱۳۸۰، تدریس در آموزشگاه‌های الف بازیگری (کارگاه آزاد بازیگری امین تارخ، مدرسه بازیگری مسعود کیمیایی..) و دانشگاه‌های تئاتر از سال ۱۳۸۸، دریافت جوایز بازیگری متعدد از جشنواره‌های تئاتر داخلی و فستیوال تئاتر دانشجویی iti یونسکو در کشور رومانی و کاندید بهترین بازیگر تئاتر سال برای نمایش ابریشم بانو سال ۱۳۸۹ را در کارنامه هنری خود دارد.

ندا حبیبی دانش آموخته کارگردانی تئاتر در مقطع کارشناسی ارشد، مدرس بازیگری و کارگردانی در دانشگاه علمی کاربردی، موفق به دریافت ۳۳ جایزه رتبه اول تا سوم بازیگری در سطح کشور و استان، ۳ جایزه کارگردانی و ۲ جایزه نویسندگی و افتخار بازی در چندین تئاتر در تهران و تله تئاتر، سریال تلویزیونی، تله و فیلم سینمایی را در سوابق هنری و نمایشی خود به ثبت رسانده است.

شایان ذکر است که بازبینی آثار شرکت کننده در سی و ششمین جشنواره تئاتر استان مازندران از ۲۵ مهر ماه کار خود را آغاز خواهد کرد.

کد خبر 6258379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha