۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۵۰

مدیرکل شیلات استان بوشهر :

ظرفیت جوانان در شیلات استان بوشهر استفاده می شود

ظرفیت جوانان در شیلات استان بوشهر استفاده می شود

بوشهر- مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: طی چند سال گذشته در شیلات استان بوشهر تلاش شده است از ظرفیت جوانان در مسئولیت‌های مختلف استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی سه شنبه شب در نشست با مشاور استاندار بوشهر در امور جوانان و تعدادی دانشجویان در محل اداره کل شیلات استان بر ضرورت بهره مندی جوانان از فرصت‌های موجود در بخش شیلات و حمایت از آنان تاکید کرد.

مدیرکل شیلات استان بوشهر تکثیر و پرورش میگو، پرورش ماهی در قفس، تکثیر و پرورش جلبک، کرم نرئیس، ماهیان زینتی، زالو، ظرفیت تولید ماهیان گرمابی و صنایع شیلاتی را بخشی از فرصت‌های سرمایه گذاری و اشتغال در استان بوشهر عنوان کرد و گفت: این اداره کل برای توسعه همکاری و استفاده از ظرفیت‌های علمی جوانان و دانشجویان به ویژه در حوزه‌های توسعه دریا محور آمادگی کامل دارد.

امینی افزود: خوشبختانه در استان بوشهر علاوه بر فرصت‌ها و ظرفیت‌های شیلاتی، جوانان متعهد، متخصص و توانمند نیز وجود دارند و قطعاً استفاده از ظرفیت جوانان موجبات پیشرفت و توسعه در صنعت شیلات خواهد شد.

عقیل امینی همچنین با تاکید بر نگاه ویژه به جوانان در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: در طی چند سال گذشته در شیلات استان بوشهر تلاش شده است از ظرفیت جوانان در مسئولیت‌های مختلف استفاده شود.

مدیرکل شیلات استان همچنین با تاکید بر توانمندی و کسب مهارت تخصصی در صنایع شیلاتی گفت: استفاده از فن آوری روز دنیا در صنعت شیلات مخصوصاً آبزی پروری نقش مهمی دارد و این موضوع با همکاری جوانان و نخبگان توانمند میسر خواهد شد.

کد خبر 6258488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha