۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۸

عضو تیم ملی تیراندازی با کمان:

طی سال‌ها ورزش بیش از ۲۶ مدال آسیایی و قهرمانی کسب کرده‌ام

طی سال‌ها ورزش بیش از ۲۶ مدال آسیایی و قهرمانی کسب کرده‌ام

شهرکرد-عضو تیم ملی تیراندازی با کمان در خصوص عناوینی که در طی سال‌ها ورزش کسب کرده گفت: ۶ مدال آسیایی است که شامل بازی‌های آسیایی داخل سالن نیز می‌شود و بیش از ۲۰ مدال قهرمانی کشور کسب کردم.

نادر منوچهری مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از سال ۸۴ ورزش تیراندازی با کمان را با رشته ریکرو آغاز کردم.

وی در خصوص عناوینی که در طی سال‌ها ورزش کسب کرده است، افزود: ۶ مدال آسیایی است که شامل بازی‌های آسیایی داخل سالن نیز می‌شود، همچنین بیش از ۲۰ مدال قهرمانی کشور نیز کسب کرده‌ام، در گذشته مدال‌هایی که کسب کردم در رشته ریکرو بود.

قهرمان تیراندازی با کمان ادامه داد: در حال حاضر حدود یک سال است که وارد رشته کامپوند شدم و توانستم در این مدت زمان کوتاه یک مدال برنز کشوری کسب کنم و همچنین طی همین مدت نیز عضو تیم ملی تیراندازی با کمان در رشته کامپوند شوم.

منوچهری مقدم عنوان کرد: روند آماده‌سازی تیم برای شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی بسیار خوب است، امسال قرار است مسابقات آسیایی برگزار شود و سال آینده نیز مسابقات قهرمانی جهان برگزار می‌شود که امید است بتوانیم در این رقابت‌ها به مقام‌های خوبی دست پیدا کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: لوازم مربوط به رشته تیراندازی با کمان وارداتی هستند، برخی از تجهیزات در کشور تولید می‌شوند ولی ورزشکاران حرفه‌ای مجبور هستند از تجهیزات خارجی استفاده کنند.

عضو تیم ملی تیراندازی با کمان اضافه کرد: ورزشکاران باید تجهیزات ورزشی را از واردکنندگان تهیه کنند به همین دلیل هزینه بالایی برای آنان دارند، امیدواریم که به‌گونه‌ای شود تا خرید این تجهیزات ورزشی برای ورزشکاران رشته تیراندازی با کمان راحت‌تر شود تا بتوانیم با هزینه کمتری آنان را خریداری کنیم.

منوچهری مقدم بیان کرد: مهم‌ترین مسابقات که در پیش داریم قهرمانی جهان در سال آینده است، همچنین بازی‌های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا نیز قرار است در سال ۱۴۰۴ برگزار شود، در واقع سال آینده یک سال پُرکار برای رشته تیراندازی با کمان کشور است.

وی تاکید کرد: انتخابی تیم ملی دو ماه پیش در بین ۱۱ ورزشکار برگزار شد، به مرور زمان با رکوردگیری‌هایی که صورت گرفت این تعداد به ۶ نفر و در نهایت در اردو آخر یکی دیگر از ورزشکاران خط خورد و در نهایت به پنج ورزشکار رسید، این افراد تا مسابقات تیم را همراهی می‌کنند.

عضو تیم ملی تیراندازی با کمان در انتها از همه کسانی که وی را در رسیدن به مسابقات و همچنین شرکت در اردوهای مختلف همراهی کرده و با وی در موفقیت در این رشته ورزشی همکاری کردند تشکر کرد.

کد خبر 6258679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha