۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۰

بوربور مطرح کرد؛

کمک های خیرین به لبنان و غزه را در اختیار هلال احمر می‌گذاریم

کمک های خیرین به لبنان و غزه را در اختیار هلال احمر می‌گذاریم

رئیس مجمع خیرین کشور، ضمن تاکید بر تسریع در جمع آوری کمک‌های خیرین و ارسال آن به غزه و لبنان گفت: مشارکت‌هایی را که به این منظور جذب می‌کنیم، در اختیار جمعیت هلال احمر قرار خواهیم داد.

حبیب الله بور بور، رئیس مجمع خیرین کشور در گفتگو با مهر، از تشکیل جلسات مجمع خیرین کشور در سراسر کشور به منظور تسریع در روند امداد رسانی و جمع آوری کمک‌ها به مردم مظلوم غزه و لبنان خبر داد.

وی افزود: به زودی یک جلسه با محوریت این موضوع در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

رئیس مجمع خیرین کشور، با بیان اینکه، نیاز به اقلام دارویی و بهداشتی اولویت مردم لبنان و غزه است، تصریح کرد: هریک از اعضای مجمع و اعضای هیأت مدیره باید به ایفای نقش جدی و مؤثر در این حرکت بپردازند.

بور بور، در خصوص نحوه امداد رسانی و ارسال کمک‌ها به فلسطین و لبنان نیز خاطر نشان کرد: این مشارکت‌ها در اختیار جمعیت هلال احمر کشور قرار خواهد گرفت تا با مدیریت متمرکز و نظارت صحیح، به دست مظلومان و آسیب دیدگان جنگی برسد.

رئیس مجمع خیرین کشور همچنین در خاتمه این گفتگو، از تشکیل جلسه مهم دیگری با حضور مقام‌های مشورتی سازمان ملل متحد در محل وزارت کشور خبر داد و گفت: این جلسه روز شنبه برگزار و نامه‌ای نیز خطاب به دبیر کل سازمان ملل تنظیم خواهیم کرد.

کد خبر 6259879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha