۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۰۳

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

فلسطین یکی از صحنه‌های جبهه مقاومت است

فلسطین یکی از صحنه‌های جبهه مقاومت است

مشهد- فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: فلسطین یکی از صحنه‌های جبهه مقاومت است، مشکلات سیاسی، امنیتی و اقتصادی رژیم صهیونیستی نتیجه قدرت مقاومت، اراده ملت‌ها و مسلمانان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی بعدازظهر پنجشنبه در آئین پایانی نهمین اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت در مشهد اظهار کرد: رژیم صهیونیستی بداند که با شهادت هر فرد در جبهه مقاومت، مشعل مقاومت روشن‌تر خواهد شد و هزاران مبارز دیگر با خون شهدا به صحنه خواهند آمد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: رژیم صهیونیستی هر موشکی که به قلب غزه می‌زند، دل‌های پر ایمان را شعله‌ورتر می‌کند و هزاران مشت گره کرده را علیه خود بر می‌انگیزد.

وی با بیان اینکه حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه لبنان نشانگر وحشت، ترس و شکست دشمنان اسلام است، بیان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی با همه حمایت‌هایی که دارد به زانو در خواهد آمد و در هیچ جا آرامش نخواهد داشت.

ایرانی ادامه داد: آنها نمی‌دانند که با شهادت هر فرد در جبهه مقاومت مشعل مقاومت روشن‌تر خواهد شد و هزاران مبارز دیگر با خون شهدا به صحنه خواهند آمد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: به دشمنان می‌گوئیم کوچک‌تر از آن هستید که در مقابل اراده کشورهای اسلامی و جبهه مقاومت بایستید و توان ایستادگی داشته باشید.

وی با بیان اینکه فلسطین یکی از صحنه‌های جبهه مقاومت است، افزود: مشکلات سیاسی، امنیتی و اقتصادی رژیم صهیونیستی نتیجه قدرت مقاومت، اراده ملت‌ها و مسلمانان است.

ایرانی ادامه داد: جبهه مقاومت باید با عزم راسخ نظریه مقاومت در برابر دشمن بشریت را تبلیغ و ترویج کند، وظیفه ما حمایت بی قید و شرط در برابر رژیم کودک کش و نامشروع صهیونیستی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مردمی که در کشورهای مختلف جهان به پا خاستند و با صدای بلند علیه جنایت رژیم صهیونیستی اعتراض کردند، نشانگر وجدان‌هایی هستند که علیه نظام ضد بشری رژیم صهیونیستی بیدار شده‌اند.

به گفته وی، وظیفه امروز ما اتحاد در مقابل ظلم و ستم است تا به پیروزی نهایی دست یابیم.

کد خبر 6260272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha