۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۱۸

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

مهارت در کنار معنویت به نسل جدید آموزش داده شود

مهارت در کنار معنویت به نسل جدید آموزش داده شود

سمنان- نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مربیان فرهنگی ما باید دغدغه‌مند باشند، گفت: مهارت در کنار معنویت باید به نسل جدید و نوجوان و نونهال استان آموزش داده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار با مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در دفتر خود ضمن اشاره به اهمیت کار مربیان فرهنگی بیان کرد: این قشر به واسطه کار کردن با کودکان و نوجوانان که آینده سازان این استان محسوب می‌شوند، کار مهمی دارند.

وی با بیان اینکه مربیان فرهنگی ما باید دغدغه مند باشند، گفت: مهارت در کنار معنویت باید به نسل جدید و نوجوان و نونهال استان سمنان آموزش داده شود.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه استعداد یابی دیگر اولویتی است که کانون پرورش فکری باید به آن نگاه ویژه داشته باشد، بیان کرد: کانون پرورش فکری باید جایی برای یافتن و سپس تقویت و پرداختن به استعدادهای نوجوانان آینده ساز ما باشد.

مطیعی ضمن قدردانی از معرفی ذخایر و گنجینه‌های غنی فرهنگی کشورمان صورت گرفته است، گفت: تمام این کارها خوب است اما باید دانست که همه آنها در برابر هجمه فرهنگی دشمنان ناچیز قلمداد می‌شود.

وی در ادامه بر نقش مربیان و معلمان در شکل‌گیری شخصیت کودکان و نوجوانان نیز تاکید کرد و افزود: مربیان گاهی مسیر زندگی و شخصیتی یک نفر را دگرگون می‌سازند لذا در این زمینه رسالتی مهم بر دوش دارند.

کد خبر 6260278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha