۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۳۷

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:

جشن بادبادک‌ها در محل اسکله دریاچه «کیو» خرم‌آباد برگزار می‌شود

جشن بادبادک‌ها در محل اسکله دریاچه «کیو» خرم‌آباد برگزار می‌شود

خرم‌آباد - مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از برگزاری جشنواره بزرگ ورزش‌های همگانی و جشن بادبادک‌ها در محل اسکله دریاچه «کیو» خرم‌آباد خبر داد.

وحید والی‌زاده مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن هفته تربیت‌بدنی و برنامه‌های ورزش و جوانان لرستان در این هفته، اظهار داشت: در روز اول این هفته، مراسم غبارروبی گلزار شهدا را در شهرهای مختلف لرستان داشتیم.

وی با اشاره به نواخته شدن ضرب و زنگ زورخانه و افتتاحیه مراسم‌های هفته تربیت‌بدنی با حضور استاندار و جامعه ورزش و خانواده شهدا در روز اول این هفته، عنوان کرد: برپایی مراسم شمیم خدمت با حضور پرسنل و جامعه ورزش و جوان استان طی فردا جمعه ساعت ۱۰ و نیم صبح و انجام برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی از دیگر برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی در روز دوم است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از حضور مسئولان ورزش استان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه و ارائه عملکرد ورزشی دولت در این حوزه، گفت: مراسم افتتاحیه «گذرگاه ورزش» طی فردا جمعه ساعت ۱۶ عصر اسکله دریاچه «کیو» یکی دیگر از این برنامه‌ها به شمار می‌آید.

وی از برگزاری جشنواره بزرگ ورزش‌های همگانی و جشن بادبادک‌ها از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در محل اسکله دریاچه «کیو» طی فردا جمعه خبر داد و گفت: صعود سراسری کوهنوردان استان به قله «تاف» منطقه «نوژیان» یکی دیگر از برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی در روز دوم این هفته خواهد بود.

کد خبر 6260292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha