۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۵۴

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد؛

ظرفیت بالای پاوه در توریسم درمانی با توجه به مرز مشترک با عراق

ظرفیت بالای پاوه در توریسم درمانی با توجه به مرز مشترک با عراق

کرمانشاه- رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه بر ظرفیت بالای پاوه در توریسم درمانی با توجه به مرز مشترک این شهرستان با عراق تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، قباد محمدی بعد از ظهر پنجشنبه در آئین تجلیل از خیرین سلامت و رونمایی از دستگاه لاپاراسکوپی بیمارستان قدس پاوه اظهار کرد: مردم پاوه، اصیل، سلامت محور و نجیب هستند که مانند یک نگین در مناطق کرد نشین جمهوری اسلامی ایران می‌درخشند.

وی افزود: خیرین شهرستان پاوه هم عصاره این فرهنگ، قدمت و نجابت مردم این منطقه هستند و در استان کرمانشاه خیرین حوزه سلامت شهرستان پاوه رتبه اول را دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: دستگاه‌های بسیار ارزشمندی از جمله دستگاه لاپاراسکوپی و دیالیز در این شهرستان به کمک خیرین سلامت شهرستان خریداری شده که کمک شایانی در درمان بیماران شهرستان می‌نماید و به همین خاطر شهرستان پاوه تنها شهرستان در استان کرمانشاه است که توانسته مجوز IPD را از وزارت بهداشت دریافت کند و با توجه به مرزی بودن شهرستان کمک بسیاری در ارتقا توریسم درمانی خواهد داشت.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جز برخوردارترین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است. هم از نظر امکانات علمی و تجهیزات درمانی در جایگاه بسیار خوبی قرار داریم و در راستای ارائه خدمات مطلوب بهداشتی درمانی نهایت تلاش و امکانات را به کار خواهیم بست.

محمدی خاطرنشان کرد: مردم اصیل شهرستان پاوه پشتوانه بزرگی مثل امام جمعه شهرستان پاوه ماموستا ملاقادر قادری دارند و از راهنمایی‌های ایشان در زندگی بهره مند شده اند و واقعاً ما در استان کرمانشاه نیز به ایشان افتخار می‌کنیم و از همراهی و همدلی ایشان در حوزه سلامت بسیار سپاسگزاریم.

کد خبر 6260425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهر IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۷
      0 0
      اهالی پاوه با وجود کسادی کار و با وجود هزینه های بسیاری که دولت در جهت جذب توریسم انجام داده روستاهای بسباری را باز سازی و توریسم پذیر کرده ولی با توجه به حضور داعش در عراق ایران ریسک امنییت گردشگری در ان منطقه را قبول نکرد