۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۹:۱۳

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان:

شهادت «السنوار» جریان مقاومت را زنده‌تر خواهد کرد

شهادت «السنوار» جریان مقاومت را زنده‌تر خواهد کرد

زاهدان_ رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهادت «السنوار» جریان مقاومت را زنده‌تر خواهد کرد گفت: با این شهادت‌ها خللی به مسیر مقاومت وارد نمی‌شود.

ابوالفضل توسلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن تسلیت شهادت یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، افزود: با ریختن خون یحیی السنوار و انتشار تصاویری که نشان دهنده جنگیدن تا آخرین لحظه از عمر این فرمانده بود، جریان مقاومت را زنده‌تر خواهد کرد و با شهادت این مجاهدان راه عزت و کرامت، خللی به مسیر مقاومت وارد نمی‌شود.

وی با بیان اینکه جنایتکاران صهیونیست حقیرتر و کوچک‌تر از آن بوده که بتوانند به جبهه مقاومت صدمه وارد کنند، افزود: خون ریخته شده مظلومان فلسطین و غزه منجر به زوال و نابودی رژیم صهیونیستی و کودک کش اسرائیل خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه شکست رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در روایت شهادت یحیی السنوار بر همگان ملموس است، ادامه داد: شهید السنوار اولین فرمانده تاریخ فلسطین است که سلاح به دست وسط معرکه "شهید معرکه" شد، این فرمانده مقاومت فردی شجاع و با صلابت بود که همچون سایر شهدای مقاومت هستی خود را در این مسیر وقف کرد.

وی اظهار کرد: شهید السنوار سال‌ها در لباس رزم و میدان نبرد و در خط مقدم به دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه پرداخت و در نهایت در نبردهای میدانی با نیروهای اشغالگر صهیونیستی در شهر رفح در جنوب نوار غزه به شهادت رسید.

توسلی با بیان اینکه شهید السنوار شجاعانه تا آخرین نفس در صحنه نبرد جنگید، گفت: شهید السنوار همچون اسمش زنده خواهد ماند و آرمان آزادسازی فلسطین نیز از هر زمانی زنده‌تر و راه مقاومت با خون چنین شهیدانی استوار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شهادت فرمانده عملیات طوفان الاقصی الگویی برای آزادیخواهان جهان خواهد بود، گفت: این شهید والامقام چراغ راه جوانان و نوجوانان فلسطینی است.

کد خبر 6261134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
      0 0
      همه ی ملتهای دنیا امروز آتشی هستند که برای سوزاندن بایدن بلینکن نتانیاهو و جنایت کاران و کودک کشان دیگر در حرکتند و روزی این آتش آنها را خاکستر خواهد کرد وبه باد خواهند رفت لعنت خدا بر کافران و فرعونیان زمان ما