۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۵

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خبر داد؛

کمک ۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریالی مردم خراسان جنوبی به جبهه مقاومت

کمک ۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریالی مردم خراسان جنوبی به جبهه مقاومت

بیرجند- مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال کمک‌های مردم خراسان جنوبی توسط جهادگران بسیجی به جبهه مقاومت دریافت شده است.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: همین که پیشوای مسلمین جهان حکم دادند که «حکم قطعی شرعی این است که بر همه واجب است تلاش کنند، کمک کنند و فلسطین را به مسلمان‌ها، به صاحبان اصلی‌اش برگردانند… و کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب آنان را یاری کنند.» همه به میدان کمک و یاری رسانی به جبهه مقاومت و حزب الله آمدند.

آن سوی مرزها لشکریان مقاومت در میدان مقابله با رژیم کودک کش و این سوی مرزها ایران زمین مبدل شده به پشت جبهه‌های حق علیه باطل و همه ایرانیان از پیر و جوان، خرد و کلان، کشاورز و کارمند، زن خانه دار، استاد دانشگاه و حوزه و … هر آنچه دارند را برای کمک به مردمان لبنان و غزه و فلسطین در طبق اخلاص نهاده تا به دست این جنگ زدگان و مظلوم ترین مردمان جهان برسد.

آری این روزها همه ایران شده لبیک گویی امامش و طلایی‌ترین روزها را در کمک به هم نوعان مسلمانش می‌گذارد یکی گردن آویزش را هدیه می‌دهد به جبهه مقاومت. دیگر گوشواره دخترش را، آن یکی حلقه انگشتریش را و آن دیگری دستبند و النگویی که یادگار مادرش است.

کمک‌های مردمی مرهمی بر زخم جبهه مقاومت

این طلاها و سرمایه می‌روند تا مرهمی بر زخم‌های مردمان درگیر با جنگ رژیم منحوس صهیونیستی باشد و نوید بخش پیروزی لشکریان حزب الله و مقاومت.

خراسان جنوبی‌ها هم که همیشه جزو پیش قراولان کمک به هم نوعان و هم کیشان خویش هستند این روزها هر آنچه دارند را در طبق اخلاص نهاده تا به سربازان و زنان و کودکان جبهه حزب الله و مقاومت با کمال افتخار تقدیم کنند.

مهدی هنری، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در قالب پویش لبیک یا امام که توسط بسیج سازندگی کشور اجرا شده قرارگاه‌های جهادی و گروه‌های جهادی خراسان جنوبی در لبیک فرمایش مقام عظمای ولایت اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی برای جبهه مقاومت و حزب الله لبنان کرده‌اند.

اشاره‌ای به کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت

وی بیان کرد: تاکنون ۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی استان توسط جهادگران بسیجی دریافت شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: از میزان بیش از ۴ میلیارد ریال وجه نقدو بقیه غیر نقدی شامل طلا، سکه، دینار، دلار، نان و… است.

هنری یادآور شد: راه مشارکت در پویش «لبیک یا امام» شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۵۴۴۷۷۱۴ بنام قرارگاه جهادی ثامن الحجج (ع) (قرارگاه جهادی پهنه‌ای مرکز استان خراسان جنوبی) است.

کد خبر 6261545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha