۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۶

طلبه اهل سنت مدرسه حضرت خدیجه (س) سنندج:

سخنان شهید سنوار چراغ راه آزادگان است

سخنان شهید سنوار چراغ راه آزادگان است

سنندج_طلبه اهل سنت مدرسه حضرت خدیجه (س) سنندج گفت: سخنان و راه شهید سنوار باید تبدیل به چراغ راه آزادگان در جهان شود.

سیده روشنک جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شهادت مجاهد فی سبیل الله شهید یحیی سنوار فرمانده دلیر حماس را به ملت فلسطین و همه ملت‌های آزادیخواه جهان تبریک و تسلیت می گویم وبرای ایشان از درگاه حق علو درجات را طلب می‌کنم روح این آزاده شهید شاد و راهشان پر رهرو باد.

طلبه اهل سنت مدرسه حضرت خدیجه (س) سنندج افزود: شهید سنوار فرمانده‌ای بی‌ادعا بود که تا آخرین لحظه شهادت با پیکر نیمه جان خود و دست زخمی در مقابل اسرائیل با عزت مبارزه کرد.

جعفری گفت: یحیی سنوار فرمانده حماس در طول زندگی خود با دشمن جنگید و حتی در آخرین لحظات هم با افتخار پرچم جنگ با رژیم فاسد و جعلی را بالا نگه داشت و این راه آزادگان است.

وی تصریح کرد: این جملات گهربار شهید سنوار تا آخرین لحظات باید بر قلب و جان مؤمنان آزاده برای رفتن در طریقت آزادگی حک شود؛ "من این جمله از امام علی را خوب به خاطرم سپرده ام که گفت دو روز در زندگی انسان هست، روزی که در آن مرگ سرنوشت تو نیست، و روزی که مرگ سرنوشت تو است".

طلبه اهل سنت مدرسه حضرت خدیجه (س) سنندج خاطرنشان کرد: به گفته ایشان که گفتند؛ "من از روز اول نمی‌ترسم چون مرگ سرنوشتم نیست پس کسی نمی‌تواند به من آسیبی برساند."

جعفری بیان کرد: شهید سنوار از روز دوم هم نمی‌ترسید چون معتقد بود اگر تقدیر باشد نمی‌توان جلوگیری آن را گرفت.

کد خبر 6262574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha