۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۸

افشار خبر داد؛

کسورات بیمه‌ای و اضافه کاری بازنشستگان هلال احمر واریز می‌شود

کسورات بیمه‌ای و اضافه کاری بازنشستگان هلال احمر واریز می‌شود

دبیرکل هلال احمر از برطرف شدن مشکل بازنشستگان و واریز کسورات بیمه‌ای و اضافه‌کاری با نظر مساعد و موافقت رئیس جمعیت هلال احمر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم افشار دبیرکل هلال احمر با اشاره به حل مشکل مستمری بازنشستگان جمعیت هلال احمر گفت: در اجرای پیگیری‌های به عمل آمده از سوی مراجع نظارتی و وجود برخی ابهامات در ضوابط و مقررات ناظر بر امور اداری مستخدمین جمعیت هلال احمر، از مهرماه سال ۱۴۰۱ فوق العاده اضافه کاری کارکنان جمعیت از شمول کسر حق بیمه بازنشستگی خارج و بدین سبب تهدیدی در خصوص میزان پاداش پایان خدمت و مستمری این عزیزان به وجود آمده بود.

وی افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد با مراجع ذی صلاح و موافقت دکتر پیرحسین کولیوند، استمرار کسر حق بیمه از فوق العاده اضافه کاری کارکنان مجدداً در دستور کار قرار گرفت.

افشار ادامه داد: در این میان، یک فاصله ۱۰ ماهه ایجاد شد که جمعیت هلال احمر با پرداخت حق بیمه بازنشستگان مشمول و آن دسته از کارکنانی که تا پایان سال ۱۴۰۴ بازنشسته خواهند شد، از کاهش حقوق مستمری و پاداش این عزیزان جلوگیری کرد.

دبیرکل هلال احمر خاطرنشان کرد: این ابتکار عمل سبب می‌شود تا در مجموع، مشکل مستمری ۶۱۰ نفر از بازنشستگان و کارکنانی که تا سال آینده بازنشسته می‌شوند، برطرف شود.

میثم افشار تاکید کرد: بودجه‌ای برای پرداخت به بیمه تأمین اجتماعی مشخص شده و این مبلغ در چندین مرحله پرداخت خواهد شد. خوشبختانه تا به امروز مشکل تعدادی از بازنشستگان حل شده و بزودی کاهش مستمری سایر بازنشستگان نیز برطرف می‌شود.

کد خبر 6262790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha