۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۹:۵۳

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری سیستان وبلوچستان:

ادارات و شرکت‌های حفاری در خاش با شهرداری هماهنگ نیستند

ادارات و شرکت‌های حفاری در خاش با شهرداری هماهنگ نیستند

خاش_ مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ادارات و شرکت‌های حفار در شهرستان خاش، با شهرداری هماهنگ نیستند و با اقدامات خودسرانه، به پروژه‌های عمرانی آسیب وارد کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعیدرضا سارانی صبح امروز دوشنبه در سفر به شهرستان خاش، ضمن بازدید از نقاط مختلف این شهر، در دیدار با معاونان و مسئولان واحدهای شهرداری و شماری از شهروندان خاشی، افزود: شهرداری خاش به مشارکت جدی شهروندان در امورات شهری نیازمند بوده و با توجه به ظرفیت ۱۲۰ تنی کارخانه آسفالت، تاکید داریم در مناقصه‌های راهسازی شرکت کند.

وی اظهار کرد: از شرکت‌های طرف قرارداد و ادارات دولتی و بخش خصوصی انتظار داریم، در پرداخت مطالبات شهرداری کوتاهی نداشته باشند و در همین رابطه، از طریق استانداری، این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

سارانی ادامه داد: رسیدگی به مشکلات کارکنان و کارگران شهرداری و شهروندان را وظیفه خود می‌دانیم و امیدواریم با همکاری و همیاری شهروندان و مسؤولان شهرداری، شاهد تحرک و پویایی مدیریت شهری خاش باشیم.

وی اضافه کرد: ارتباط نزدیک شهروندان با مجموعه شوراها و شهرداری، به کاهش دغدغه‌های آنان و ارتقای شاخص‌های خدمت رسانی و توسعه‌ای و عمران و آبادانی شهر کمک می‌کند.

سارانی بیان کرد: شهروندان مطالبه گر و مسئولان پاسخگو از عوامل پیشرفت هر جامعه و منطقه بوده و باید این شاخصه و مزیت در منطقه تقویت شود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری سیستان و بلوچستان افزود: شهرداری خاش برای جلوگیری از تخلفات شرکت‌های حفار باید کارهای آنها را تعطیل کند و با عقد قرارداد و انجام کارهای قانونی، می‌تواند به حقوق خود دست پیدا کند.

معاون شهردار خاش نیز در این نشست، گفت: شهرداری خاش علیرغم کمبود اعتبارات، نیروی انسانی، تجهیزات و ماشین آلات عمرانی و خدمات رسان طی سنوات اخیر، عملکرد مثبت و ارزشمندی داشته است.

عبدالوحید هاشمزهی اظهار کرد: در حال حاضر، حقوق و مزایای کارکنان این ارگان تا شهریورماه پرداخت شده و مطالبات نیروهای شرکتی نیز تحویل شرکت مربوطه داده ایم که امیدواریم در پرداخت حقوق آنان تسریع کند.

وی ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی های گسترده‌تر و برخورداری از حمایت‌های دولتی و مجموعه استانداری سیستان و بلوچستان، شاهد ارتقای شاخص‌های خدمت رسانی به شهروندان خاشی باشیم.

حامد کریمی معاون عمرانی شهرداری خاش نیز در این جلسه گفت: ادارات و شرکت‌های حفاری در شهرستان خاش، متأسفانه با شهرداری هماهنگ نیستند و با اقدامات خودسرانه، به پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای شهر آسیب وارد کرده و از طرفی دیگر مطالبات شهرداری را نیز پرداخت نمی‌کنند.

کد خبر 6263589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha