۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۹:۵۱

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

۱۹۰ مدرسه در قزوین کمتر از ۱۰ دانش آموز دارند

۱۹۰ مدرسه در قزوین کمتر از ۱۰ دانش آموز دارند

قزوین- مدیرکل آموزش و پرورش قزوین بیان اینکه امروز در این استان ۱۹۰ مدرسه زیر ۱۰ نفر دانش آموز داریم، گفت: ۱۹ مدرسه با یک دانش آموز و یک معلم اداره می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نقی سیاهکالی مرادی صبح دوشنبه در جلسه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی با اشاره به اهمیت بالای عدالت تربیتی اظهار کرد: سعی کردیم در استان هیچ دانش آموزی از تحصیل بازنماند.

وی با بیان اینکه امروز در استان قزوین ۱۹۰ مدرسه زیر ۱۰ نفر دانش آموز داریم عنوان کرد: ۱۹ مدرسه با یک دانش آموز و یک معلم اداره می‌شود.

سیاهکالی تصریح کرد: در تشکیل و ادامه کار مدارس شبانه‌روزی حداقل باید ۶۵ دانش آموز ثبت‌نام شده باشد که در استان قزوین ۲۸ مدرسه شبانه‌روزی داریم که زیر حدنصاب هستند و بعضاً با زیر ۲۰ دانش آموز اداره می‌شوند و قطعاً این امر ما را به عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر نزدیک‌تر می‌کند.

وی یادآور شد: ۷۶۱ مدرسه از ۱۶۳۴ مدرسه استان در مناطق روستایی و کمتر برخوردار واقع شده است که این آمار بالا مسئولیت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی را سنگین‌تر می‌کند.

این مسئول همچنین بر زیباسازی فضای مدارس، تسریع ساخت نمازخانه در مدارس فاقد نمازخانه، استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و پیگیری مستمر امورات مربوط به قرارگاه تاکید کرد.

کد خبر 6263616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha